Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2D/Cartoon view (hallucinaties)

2D/Cartoon view (hallucinaties)

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
ChuckieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet is en blijft natuurlijk een psychedelic,
Bij hogere doseringen en vooral bij sterkere soorten ga je geluid en visueel sowieso al heel anders ervaren.

Het kan idd zo zijn dat je milde hallucinatie krijgt, maar dit zijn meestal zeer korte tracers en fellere kleuren volgens mij (hangt ook van de persoon af)
Ik heb wel eens eerder gelezen dat iemand zo iets dergelijks had, misschien ben je er wat gevoelliger voor.

Kijk eens of het met een ander soortje weer gebeurt als je veel rookt.
Wel een aparte ervaring lijkt me! :P
g
gozertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste stoners,

Gisteren silverhaze gerookt in een blunt met alleen maar wiet en geen tabak.
Ik werd zo stoned dat ik alles in cartoon achtige setting ging zien. Alles werd ook
Een soort 2d achtig. Wie weet waardoor dit komt en heeft t nog meer gehad?
g
gozertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat klopt, ik vond t ook apart maar wel tof alles was gewoon in een cartoon setting.
Als ik me echt op iets concentreerde vervaagde de rest in n cartoon en zag vervolgens geen diepte in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."