Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"blauwe teenage mutant ninja turtles (althans, daar lijken ze op..). Beste dat ik tot nu toe heb gehad. Zal rond de 200 mg in zitten."
"Heb hier zelf ook vaak last van, maar ik drink altijd erg veel en neem altijd stimorol fusion kauwgum, zit zo'n fijne fruitsmaak aan waardoor ik weinig last heb van een droge mond. Kan natuurlijk wel per persoon verschillen. Fruittella's willen ook nog wel is helpen."
"25tolife zei: Domperidon werkt tegen misselijkheid inderdaad, en is (nog) vrij te krijgen bij de apotheek. Pas er wel mee op, na onderzoeken is het middel regelmatig in het nieuws geweest (erg recent) dus zal over een niet te lange tijd ook via recept gaan net als metaclopramide (Primperan) wat beter werkt als domperidon (Motilium) beide word dan 10mg aangeraden als je dat doet. Neem de tablet een paar uur in van tevoren. En lees de bijsluiter ook even door. Wees voorzichtig met je lichaam! Enjoy Klik om te vergroten... Dit is dus geen aanrader.. Laatst in de krant gelezen dat XTC en Domperidon een dodelijke combinatie kunnen zijn. Zijn recentelijk al een paar sterfgevallen geweest."
"Even een update: afgelopen zaterdag naar een feest in Amsterdam geweest. Wat later gegeten als normaal, rond een uur of 9. Licht verteerbaar voedsel (op advies van jullie ), namelijk kip kerrie met noodles. Hierna naar het feest gegaan en rond half 1 het eerste kwartje genomen. Ging top! Had ook een ander soort pillen als normaal. Hele avond niet gedacht aan overgeven of iets dergelijks, geen gekke spanning niks. Later nog een kwartje genomen, precies hetzelfde verhaal. Genoten van de geweldige muziek en sfeer. Top avond! Heerlijk zo'n avond zonder over je nek gaan."
"Poppen / droppen."
"Opzich vind ik het niet zo heel gek. Ik denk dat jij (en je lichaam dus ook) er je van bewust bent dat het om harddrugs gaat en dat dus niet altijd goed kan gaan. Zelf heb ik ook altijd last van 'gezonde' spanning. Op het moment dat ik de eerste neem, heb ik altijd zoiets van, okee wow, daar gaan we. Maar als het er dan eenmaal inzit dan is het over, vooral als ik dan weer helemaal lekker ga, dan weet ik de twijfel niet eens meer. Het is gewoon kwestie van doen, desnoods met minder beginnen."
"... en hier word ik niet heel erg blij van. Het maakt me een beetje ongerust, maar ik denk vooral; waarom?? Ik heb nu een aantal keer XTC gebruikt en elke keer ging ik tijdens een feest wel over m'n nek. Vooral als ik bijpakte, dan ging ik na ongeveer een uur wel overgeven. Als ik weet dat ik naar een feest ga en een pil ga nemen, heb ik altijd wel echt last van spanning. Merk dat ik zenuwachtig ben, want weet wat de gevolgen kunnen zijn. Hierdoor eet ik vrijwel de hele dag niks.. Zelf denk ik dat hier dan ook wel grotendeels het probleem ligt. Eenmaal op het feest en een halfje verder is er niks aan de hand. Op het moment dat het inslaat en ik super ga, moet ik na ongeveer een uur overgeven. Dit herhaalt zich weer als ik bijpak. Het vreemde is dus, ik ga ontzettend goed, zo lekker en toch ga ik over mijn nek. Ik ga lekker, ik voel me misselijk worden, ik geef over, voel me helemaal niet slecht en ga gewoon verder waar ik mee bezig was. Ik geniet intens van de muziek, zit op mijn eigen eiland en af en toe kom ik hier vanaf door mijn vriend of vriendinnen heerlijk te knuffelen. Ik drink overigens wel veel water. Iemand die dit herkent? Zoals ik al zei, ik ga ontzettend lekker, geen beter gevoel op aarde, maar dan toch last van dit probleem. Altijd wel een beetje genant eigenlijk.. Dus please, verlos mij!"
"Bedankt voor jullie reactie! Tip van het licht eten ga ik proberen. Vaak krijg ik alleen geen hap weg, maar ik ga mezelf dwingen. Zal de dagen van te voren ook extra fruit en dergelijke eten. Ik leef gezond, bijna nooit fastfood, elke dag verse groenten en fruit. Ik heb wel een gevoelige maag, dus denk dat deze het niet zo eens is met een pilletje. De rest van mijn lichaam daarentegen wel. Ik geniet zeker met mate, ééns per 3 maanden vind ik vaak genoeg. Ben nu al benieuwd naar de volgende keer, of het dan beter gaat ja of nee."
"Joopiejo zei: Het kan ook nog met de dosering te maken hebben. Van te veel in 1x moeten mensen doorgaans kotsen. Misschien als je de inname wat meer spreidt, dus bijv. ieder kwartier een kwartje ofzo. Of misschien neem je überhaupt te veel? Klik om te vergroten... Ik begin altijd met een kwartje, na een uur/anderhalf uur pak ik pas een kwart bij. Als ik me goed voel en ik ga nog niet zo heel hard, dan pak ik weer een kwart maar dat gebeurt eigenlijk nooit. Meestal max een halve per avond omdat ik vrij sterke pillen heb. Wil ook graag alles nog een beetje onder controle hebben, dus echt teveel nemen doe ik niet. 1x gedaan, doe ik niet meer. Ik had het gevoel alsof ik buiten mn lichaam trad en ik niet meer mezelf was.. Dus doe liever safe dan risico."
"Vanavond is het oud & nieuw dus het is natuurlijk tijd voor een feestje. Vind XTC top, dus wil gewoon een pilletje slikken. Ik wil alleen weten hoeveel verstandig is om te nemen. Vorige keer heb ik 1/3 genomen en de keer daarvoor een kwart. Ik ging lekker, maar nog niet echt een toppunt. Het zijn wel sterke pillen, paarse Defqon of iets dergelijks, nieuw soort, is getest zit 200 gr in. Dus best sterk. Hoeveel zouden jullie me aanraden te nemen? Ben zelf 64 kilo. Thanks alvast!"