#1
Hmm, de allereerste keer alleen is wat onverstandig. Je weet niet hoe jij erop reageert. Je zit wel vertrouwd thuis, maar toch. Normaal zou ik het afraden maar ik snap dat je het voor het verbod nog eens wilt proberen. Je hebt ook ingelezen. Teken dat je het wel serieus neemt. Neem zowiezo geen hele portie. Een halve portie is zowiezo al voldoende voor een leuk tripje en de eerste keer helemaal. Ik weet het niet zo goed. Misschien iets minder dan een halve portie?
Ik heb wel eens een kwart portie equadoriaanse op en daar heb ik toch aardig op getript moet ik zeggen. Als er geen andere mogelijkheid is dan alleen trippen zonder medetrippen of tripsitter zou ik voor deze ene keer zeggen. Gewoon doen. Je kent jezelf het beste en als je denkt er klaar voor te zijn zal ik het gewoon de kans geven nu het nog goed kan. Een film kijken kan gewoon. Je zal er alleen de ballen van snappen :P Je tript in je eentje. Er is geen afleiding dus je gaat wel diep in jezelf graven automatisch. Maar dat kan goed zijn natuurlijk. Ik zou wel een persoon regelen die je kan opbellen of wat dan ook als het niet zo lekker gaat. Das wel handig. Voor de rest, lees zoveel als je kan. Zorg voor een goede set/setting, leg dingetjes klaar die je kunnen afleiden of juist je trip bevorderen. Geef je totaal over aan de paddenstoeltjes, ook als het minder gaat. Het komt uiteindelijk allemaal vanuit jezelf. Ook het negatieve. Er tegen vechten heeft geen zin. Daar maak je het alleen erger mee. Geef je over wat er ook gebeurt.
Veel succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust![:wink:]()
Ik heb wel eens een kwart portie equadoriaanse op en daar heb ik toch aardig op getript moet ik zeggen. Als er geen andere mogelijkheid is dan alleen trippen zonder medetrippen of tripsitter zou ik voor deze ene keer zeggen. Gewoon doen. Je kent jezelf het beste en als je denkt er klaar voor te zijn zal ik het gewoon de kans geven nu het nog goed kan. Een film kijken kan gewoon. Je zal er alleen de ballen van snappen :P Je tript in je eentje. Er is geen afleiding dus je gaat wel diep in jezelf graven automatisch. Maar dat kan goed zijn natuurlijk. Ik zou wel een persoon regelen die je kan opbellen of wat dan ook als het niet zo lekker gaat. Das wel handig. Voor de rest, lees zoveel als je kan. Zorg voor een goede set/setting, leg dingetjes klaar die je kunnen afleiden of juist je trip bevorderen. Geef je totaal over aan de paddenstoeltjes, ook als het minder gaat. Het komt uiteindelijk allemaal vanuit jezelf. Ook het negatieve. Er tegen vechten heeft geen zin. Daar maak je het alleen erger mee. Geef je over wat er ook gebeurt.
Veel succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust

