Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hiphopclown, ik herken helemaal wat je zegt, had ik de afgelopen maanden ook last van, coke die wel redelijk naar coke ruikt, poederachtig is, een beetje verdooft en je eerder mensenschuw maakt dan vrolijk. Ik dacht dat het aan mij lag, want de coke die ik eerder bij deze dealer haalde was de maanden daarvoor erg goed. Ik heb deze mindere coke laten testen en toch kwam het uit op 60%. Ik snap het niet Het probleem van deze coke is dat je toch door blijft snuiven, moeilijk kan stoppen, maar niet dat goede gevoel hebt, zeg maar wel de nadelen maar niet de voordelen. Een gewenningseffect kan het ook niet zijn, want ik gebruik circa 1 keer in de 2 weken. Ben om deze reden al een maand gestopt. Ik snap dat coke in het algemeen slecht is, maar het moet wel "leuk"zijn en niet alleen maar nadelen hebben. PS, koop je toevallig ook in de buurt van Utrecht? Groetjes"
"Creeer zoveel mogelijk situaties waar je niet gebruiken kan, bijvoorbeeld omdat je vroeg op moet vanwege je kinderen of werk, of er een kans is dat je betrapt wordt. Ook werkt het goed om de coke niet voorhanden te hebben,helemaal niet na je eerste snuif. Pak een gelimiteerde hoeveelheid en zorg dat je tijdens het snuiven echt niet meer bij kan pakken of moeilijk kan regelen. Als me eenmaal begonnen hebt, krijg je spijt van de beperkte hoeveelheid, achteraf ben jij blij. Sterkte"
"Had mijn coke laten testen, was 60% zuiver en 8 procent fenacitine, na eerste kleine lijntje kwam het niet echt lekker op, 20 minuten later nog maar een klein lijntje - weer net niet lekker, 20 minuten later weer een klein lijntje, - weer net er tegen aan. Na een halve gram gevoel van paranoia, zweten en de weg kwijt. 1 maand later zelfde coke weer genomen, na eerste kleine lijntje kwam het weer niet echt lekker op. daarna 1 dikke lijn (0,2 mg) en dat goddelijke gevoel sloeg in en hield wel 45 minuten aan. Vervolgens ook geen slechte come down gehad en het bij deze 2 lijntjes gelaten, nooit makkelijk, zeg maar moeilijk, achteraf blij mee natuurlijk. Iemand die dit kan verklaren? Bij beide keren zat ik lekker in mijn vel."
"Zelfde sealtje, daar ligt het niet aan. Ik heb wel de tweede keer veel vaker en meer mijn neus en mijn keel opgehaald - in plaats van direct een volgende lijn pakken."
"Wilde na 40 jaar gezond leven en werken, weinig drinken, niet roken en veel sporten een experiment doen: De meest voorkomende drugs een gebruiken. Ben begonnen met Cocaine en dit beviel zo goed dat ik nu ongeveer 6 keer coke heb gebruikt, 5 keer de laatste 2 maanden en 3 keer de laatste 2 weken. Ik koop de laatse keren van dezelfde dealer welke ik 1 keer heb laten testen, was 68% coke en 1% caffeine. De rest van de inhoud kon het tescentrum niet zeggen. Deze coke beviel er goed. Het valt me vandaag op dat de werking de laatste keer minder is dan de vorige 5 keren en ik dus meer moet gebruiken voor dezelfde ervaring bij dezelfde dealer . Vraag: Is dit al een gewenningeffect of zou het aan de kwaliteit liggen? (weet niet wat ik liever heb.... wennen of een dealer met varierende kwaliteit) PS heb ook een aantal keren op straat gekocht in Utrecht, maar zonder uitzondering altijd heel slecht, heb niet laten testen, maar je voelt dat de werking minder is en dus de rommel weggegooid. Weet nu wat de werking van 68% is, dus krijg er al een beetje verstand van. Wat kunnen jullie mij adviseren: de meeste drugs eens gebruiken, of nu falikaal stoppen. Heb geen neiging to verslavingen. Iedereen succes"