Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CHIASME zei: haal wat pep? dan ben je iig scherp als je de luier moet verschonen. Klik om te vergroten... hallo wilde even zeggen dat ik geen pep nodig heb om alert te zijn! das de ene verslaving naar de andere inruilen! en daarbij komt dat ik daar al helemaal niet wijzer van word! functioneer gewoon goed!"
"Atropa zei: Bij een GHB verslaving zonder betrokkenheid van andere middelen, is verwaarlozing van het leven en de gezondheidaspecten die daar bij horen NIET aan de orde! Het gaat je niet om de craving indien je eenmaal verslaafd bent, maar je gebruikt om in een levendig vaarwater te blijven. Aanvankelijk begin je vaak vanwege de socialiteit en begaandheid met anderen, de rust en omdat het (echt bijna) geen na effecten heeft. Je blijft je heel bewust van hoe belangrijk het maatschappelijke allemaal is, contact met vrienden-familie en hun welzijn (GHB blijft heel sterk empatisch!), zorgzaamheid en je verantwoordelijkheden. Je psyche en lichaam wordt niet uit z'n lood geslagen door het doorgebruiken zelf, het maakt je eerder nadenkend met openheid. Maar het is de schaamte en de zucht van het altijd om de zoveel uur iets moeten nemen om niet fysiek en geestelijk vast te lopen. Elke keer dat je een GHB dosis neemt om je withdrawals te dempen, voel je ook de vitaliteit van het leven en de bereidheid om daarvoor te blijven vechten. Je blijft gewoon je dagelijkse routine draaien. Je wordt wel wat bedwelmd, maar niet zozeer lui en apathisch zoals met wiet, alcohol, cocaine of opiaten. Je houd prikkelingen om wat van het leven te maken want ondanks je als een draad aan de fles zit, blijft deze je ook de bright side of life showen. Je blijft eerlijk met jezelf, je wilt gewoon als GHB verslaafde serieus worden genomen en niet in het rijtje worden geplaats van elke drugsverslaafde. Klik om te vergroten... bedankt voor je berichtje vroeg me af hoe je aan de theorien komt maar het klopt allemaal wel! zat het te lezen en vroeg me af of je het weet omdat het dicht in je omgeving is gebeurd met vrienden/famillie of of je uit zelf ervaaring spreekt! weet niet wat het is maar das wel wat er dagenlijks 1 miljoen x door mijn gedachten gaat!"
"hersenspinsel zei: Is het verantwoord om coke & keta door elkaar te gebruiken (bijv beide gewoon in het zelfde zakje doen)? En wat zal het effect hiervan zijn? Mensen die dit al eens eerder hebben geprobeerd?.. Klik om te vergroten... dee zelf vroeger altijd speed met ketamine mixen! maar dat bleek ook niet zo gezond te zijn! hoorde later dat een demper=ketamine met een upper=amfetamine levensgevaarlijk kan zijn aangezien je hart dan dus een klap krijgt elke keer dus bij cocaine en ketamine zou het niet echt doen zal wel beetje in de zelfde richting zijn!"
"hallo ben een meisje van in de 20 en heb een kindje van een jaar en een aantal maanden! ben alleen staand en heb dan ook een vreselijk zware tijd achter de rug! op een dag toen het me echt helemaal te hoog zat ging ik ghb proberen was al langer dan 2 jaar geleden of zo en dacht ach een keer kan geen kwaad had een vreselijke onrust in mezelf waardoor ik niet met mezelf om kon gaan en waar ik ook hulp zocht niemand hielp me op de juiste manier! en sliep nuchter 2 uur per dag wist niet meer wat te doen! maar toen kwam ik er achter dat ghb voor heel veel dingen werkte op een positieve manier en dee het voor ik het besefte elke dag! pak nu zo'n halve lt sterke ghb in de week en dat al 3 a 4 maanden 27/7! nu wil ik stoppen maar durf niet naar een afkickkliniek te gaan! aangezien ik echt te bang ben om mijn kindje kwijt te raken! word helemaal gek want weet dat het niet kan maar stoppen lukt ook niet! vind het ook echt slecht van mezelf en snap niet dat ik het zover heb kunnen laten komen! verder ben ik een hele goeie moeder wel eens waar alleen staand maar heb alles voor mijn kindje over! en krijgt alle liefde en aandacht die ze nodig heeft! maar wil dit dan ook echt niet langer zo! weet dat vele het niet zullen begrijpen! en daar heb ik begrip voor want zelf begrijp ik het even min! weet iemand hoe ik het beste kan stoppen? en hoe dat zit met een afkickkliniek? ben echt bang en men kindje is men alles die wil ik niet kwijt! dan word ik echt gek! kan iemand mij serieus tips of zo geven! want ik ben ten einde raad!?"
"hoi heb al eerder een bericht neer gezet en ben nu gaan stoppen met ghb! was het nog niet van plan maar der zijn dit weekend zo veel raare dingen gebeurd dat kan ik niet eens plaatsen! pakte een halve a 3 kwart liter in de week en ging helemaal goed! toet ik van het weekend ineens flipte en dus besloot te stoppen! ben ik in een keer een kwart van wat ik pakte gaan gebruiken! leef nu de laatste dagen in een sort van waas! sta vroeg op lig vroeg op bed en pak soms een temazepam of seroqel! daarbij pak ik ook beetje speed voor een beetje energy! zodat ik nog wat van men dagelijkse dingen kan doen! maar ben totaal in de war zwaar verstrooit en zie het allemaal niet meer zitten! wil van het weekend helemaal stoppen maar weet niet of dat slim is! tijden tikken voorbij grootste deel slaap ik! maar dan nog t klopt niet na dat ik flipte had ik die waas! en weet niet wat het is maar vind het eng! veel dingen vallen op zen plek en als ik wakker word ben ik soms jaren terug in de tijd! hoe kan dit wat kan ik er aan doen en hoe moet ik er mee omgaan! ik weet het zelf niet meer maar ja misschien dat iemand me daar een antwoord op kan geven!? is het wel normaal en zo en gaat dit nog voorbij?"
"Vanadesse zei: ExceptionalInsight zei: Anon zei: Bij verslaafde ouders ben ik altijd bang dat ze hun kind niet kwijtraken. Klik om te vergroten... Good answer. Klik om te vergroten... +1... En als je écht alles over hebt voor je kind, dan ook een afkick kliniek. Mijn vriendin heeft ook een verslaafde moeder, en god, je wilt niet weten hoe erg ze daar onder lijdt. Klik om te vergroten... een ding wil ik heel duidelijk zeggen in het verhaal is niet dat ik mezelf goed praat of zo want dat doe ik niet voel me er al schuldig genoeg over! maar wat ik zeggen wou is: mijn kindje staat op nummer 1! dus die krijgt de liefde en aandacht die ze verdiend en nodig heeft! lacht alleen maar elke dag en ze is een gelukkig kindje! voor de rest als ik bij wijze van zou moeten kiezen tussen melk of luiers of ghb dan kies ik voor wat mijn kindje nodig heeft! dus de melk en luiers! dat besef heb ik nog heel goed! en zeg al ben een goeie moeder die onvoorwaardelijk van haar kindje houd! en zal er alles aan doen om alles recht te zetten! vooral voor men kindje! want daar ben ik verantwoordelijk voor! en aangezien ik de enige ouder ben voor men kindje! zou ik er niet mee kunnen leven als ik er straks ook niet meer ben! ga er alles aan doen om hier mezelf boven uit te vechten! en de wilskracht heb ik zeker! en het besef dat het anders moet ook! had ergens gelezen dat het afkicken 2 dagen zou duren dat je door een hel gaat! nou wat is 2 dagen voor mij apart een maand of zo door een hel nou in verhouding met het geluk van men kindje! dat heb ik er zeker voor over! want heb alles voor men kindje over! echt alles! en het geluk van men kindje gaat boven alles! dat wilde ik even kwijt! en hoe het dan toch zo ver heeft kunnen komen is voor mij ook een vraagteken? daarom zal ik al mijn kracht en energie geven om me hier uit te vechten! ben in iedergeval al een poging aan het houden om af te bouwen! ene dag lukt het watbeeter dan de andere dag! en heb al temazepam geregeld voor de ergste verschijnselen tegen te gaan als ik een stuk verder ben gekomen! ben de hoop al lang verloren onderweg maar heb weer nieuwe hoop opgedaan en hoop echt dat het zonder afkickkliniek gaat lukken! vroeg me trouwens wel af wat er bedoeld werd met???? Bij verslaafde ouders ben ik altijd bang dat ze hun kind niet kwijtraken.[/quote] zeg maar?!"
"CHIASME zei: haal wat pep? dan ben je iig scherp als je de luier moet verschonen. Klik om te vergroten... mijn reaktie is hier op: ben altijd scherp en allert! weet altijd wat te doen en hoe te reageren! en speed pak ik zelden! vanwegen mijn verleden met speed! ben daar echt vreselijk verslaaft aan geweest na het jaren lang intenzief en veel te veel gebruikt te hebben! dag in en dag uit! ben daar ook alleen zonder eenige hulp van afgekickt! gebruikte speed zo'n 3 a 4 jaar waarvan 2 jaar vloeibaar 10 tot 15 gram op een dag! dus weet ook wel wat afkicken in houd! en heb dat in iedergeveal al wel onder controlen! kan dat zonder probleem af en toe doen! had tot mijn verdriet niet voorzien wat GHB voor een verslavende en moeilijke afkick heeft! als ik dat van te vooren had voorzien had ik het nooit zo ver laten komen! want afkicken van de GHB is een hel! met speed ook wel maar anders! had dan ook na 2 of 2 en een half jaar geen drugs meer gebruikt te hebben nog steeds de gevolgen psygise en ligaamelijk gevolgen van de speed! ben dan ook echt bang! voor alles!"
"CHIASME zei: hallo "onlymespeedfreak" Klik om te vergroten... ? ???? en dat is???? waar gaat dat nou weer over????"
"J89 zei: Misschien moet je eens naar een afkickkliniek gaan om gewoon te informeren? je hoeft in eerste instantie niet gelijk te vertellen dat je ook een kind hebt toch? want zover ik weet worden niet alle ghb verslaafden gelijk opgenomen wie weet kunnen ze wel met jou samen een plan maken om zelf af te kicken met begeleiding van buitenaf snap wat je bedoeld moeilijke is dat ik daar al ervaaring mee heb! toen ik ging stoppen met men speed probleem heb ik een hele tijd 2 x in de week geplast om aan te tonen dat ik cleane was heb daar een paar gesprekken gehad zeg maar maar dat was echt doelloos mijn ervaaring met een afkick klieniek is dus dat ik er niet in geloof! want je moet het zelf doen! ben zelf gestopt en ben er ook zelf zonder hulp of zo weer boven op gekomen! en geloof er ook in dat als ik echt wil stoppen met ghb ik dat zelf ook kan! maar de angst dat het niet gaat lukken is er ook nog! en zodra ik me dus meld bij een afkick kliniek dan spelen ze dat gelijk door aan de kinderbescherming! ben er nog door hun zelf door gewaarschuwd zeg maar! dus vandaar dat ik zo bang ben! want dat wil ik echt niet! zoals ik al eerder zij ben een goeie moeder en men kindje heeft alles wat ze nodig heeft! dus zie geen rede dat dat beeter zou zijn of zo! een kind is in veel situaties beeter bij de ouders af! dan dat het in een opvang/tehuis zit! want heb vaak gezien dat dat mensen oas echt verknipt! en aangezien bij mij mijn kindje op nummer 1 staat! en ik een heel sterk verantwordings gevoel! en zo! dus vandaar dat de wanhoop na bij is! want wil alles maar sta aan de grond genaageld zeg maar! Klik om te vergroten..."