Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben al ruim 40 uur wakker en snuif nu al 2 weken elke dag(eerst recreatief) nu had ik last vam drukkende en soms stekende pijn in mn linkerborst al ruim half uur lang in me bed tintelingen bij mijn nek hals en kaak rondom de kin. Daarvoor had ik enorme pijn schouder, rug en linkerarm. Benen en linkervoet wat nu wel is weggezakt. Kan dit komen door slaapgebrek en te snelle ademhaling? Iemand tips hoe ik de pijn kan minderen."
"Beste lezers, Sinds ongeveer april van dit jaar tot zo rond begin deze maand heb ik intensief en veelvuldig cocaïne gebruikt. Dagelijks in de vorm van snuif cocaïne en weleens xtc, mdma en speed gedaan. Toen ik meermalen negatieve ervaringen en doodsangsten heb uitgestaan had ik besloten op eigen benen, met pure wilskracht van de coke af te komen. Dit gaat best goed en heb al bijna 3 weken dat spul niet meer aangeraakt. Eergisteren was ik bij mijn vriendin en we bleven tot laat op, ik was pas rond de 6 uur ochtend naar bed gegaan en heb maar 4 uur kunnen slapen. Rond 6 uur thuis aangekomen ben ik 7 uur in slaap gevallen tot een uur of 12 en daarna 5 uur ochtend weer gaan slapen tot 7 uur avond. Wat hierbij erg opvalt is dat ik telkens, veelvuldig moest eten dit terwijl ik al langdurige niet zo'n sterke eetlust heb. Alles wat ik naar binnen werkte leek maar niet genoeg te zijn. Toen ik wakker werd voelde ik mij erg raar, heel zweverig in mijn hoofd alsof ik niet op de wereld ben en alles gaat langs me heen. Heel erg zwak voelen en toen ik rond een uur of 12 bij mijn vriendin aankwam weer (gister nacht) heb ik spontaan weer last gehad van al die vreetkicken. Toen ik eindelijk weer wilde slapen had ik erg last van oorsuizen, heel beroerd voelen en dit is tot nu toe nog steeds gaande. Hele enge schokken ook in het hoofd waardoor ik een seconde niets meer zie. Nu weet ik niet of dit een duidelijke link heeft met al dat drugsgebruik maar ik ben een gezonde jongeman van 21 en telkens slaap hebben, behoefte hebben om te eten en nog zo naar voelen ik weet niet wat ik ermee moet en hoop dat het vanzelf weer over gaat. Weet iemand wat dit is en of het normaal is, misschien heb ik mijzelf wel te erg uitgeput de afgelopen periode graag jullie mening/advies Alvast bedankt!!"
"Ik snap het, bedankt. Alleen heb er de energie niet voor om me bed uit te komen ben totaal uitgeput. Na lang googlen heb ik misschien mijn serotine uitgeput waardoor deze klachten nu ontstaan. Wie heeft eerder een serotine syndroom gehad en kan zijn ervaring hierover delen????"