Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ritalin is niks aan.. ik moest dat slikken van mijn huisarts omdat men dacht dat ik adhd zou hebben.. Wat ik onzin vindt.. Adhd wordt slechts gebruik als excuus als kinderkes wat drukker zijn... Te makkelijk om het adhd te noemen.. A fijn ritalin gaf me wel gratis mogelijkheid om te blowen want ik verkocht het op school en kon van mn verdiende geld weer mn blowtje halen"
"rabbithole je clipje is niet compleet.. ik heb hem nogwel ergens op een andere "shock gore forum.. staan.. Zal hem wel linken! volledige versie is echt hillariesch T kan best zijn idd dat het door de engelse gebeurden maar ik heb geleerd dat het juist de nazis waren die het testen... Dat jozef mengele daar mee bezig was "een van zijn vele gruwel experimenten" corrigeer me als ik er naast zit uiteraad"
"vette topic.. ja ook moslims luisteren wel eens naar rock of zelfs zwarte metal!!!! en @ knoxbox.. Wat staat er nog niet tussen ? je link is kaput ? goed een paar lekkere nmrs die ik graag luister dan maar! eng he kiss zonder make up!! Blijft geniaal!! En wat metal uit baghdad dan maar.. jaja ook daar kennen we metal.. dit is ook vaag.. gitaarist van red hot chilli peppers solo.. 2 nmrs van hem door elkaar heen hoor hoe mooi dat 1 wordt"
"tot slot geen rock maar wel een fucking lekker trip nmrtje met een goeie speech er tussen Wish his words where written on paper.. not on blood"
"ik denk dat knoxbox deze bedoelde"
"Dr Gonzo zei: @ drientje,laat die gast,hij is niet wijs.....ik denk toch niet dat hij lang op df blijft.... @Sjeikh....gast je bent niet wijs......en ik denk dat je gewoon een beetje meer respect voor de mensen om je heen moet tonen.. Klik om te vergroten... Wie is hier wel wijs? Dan kun je toch best ver zoeken. Mensen die drugs gebruiken zijn niet de wijsten.. Neem alles toch niet zo serieus. Wil je serieuze praat dan raadt ik je een AA meeting aan. Succes want dat zul je nodig hebben sjeikh is terug"
"jep en ik kreeg niet eens een waarschuwing.. beetje jammer.. ze volgen dus zelf ook al niet de regels hier... maar goed. dankje voor het warme welkom als die modder etters me nu een waarschuwing hadden gestuurd dan was ik keurig rustig geworden hoor.."
"jah zeker maar kijk in de regels staat duidelijk 4 Chatten in fora •Waarschuwing •Ban gedurende 3 dagen •Permanente ban Klik om te vergroten... en die zijn niet geheel nageleefd.. ik kreeg gelijk een ban. niet dat dat mij tegen kan houden ^^"
"Vigilante zei: Ik vroeg me al af wanneer jouw houding gevolgen zou krijgen. Maarre ik zou zeggen post jouw lijstje eens dan. Klik om te vergroten... een lijstje van waar mee ik ge experimenteerd heb ? ik heb geen lijstje bij gehouden hoor daar ben ik te wazig voor. Maar ik kan wel een lijstje maken van wat ik nu echt leuk vindt.. Naja komt ie Ayahuasca "maar wel op de juiste manier dankzij een goeie shaman" mescaline lsd zegels en lsd gelatine "viel mij tegen maar wel grappig als je t met de juiste mensen doet. heroine coce speed meth subutex waren ook wel grappig en vast nog wel meer.. natuurlijk ganja.. maar geen hasj daar wordt ik niet goed van Alcohol spiritus En niet te vergeten Skenan "morfiene" dat was nogal hip toen ik in parijs woonde Genoeg info zo ?? Kusje"
""