Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb ervaring met oxicotin.ik heb het na mijn ziekte gekregen en in het begin is het sterk, de pijn wordt een stuk minder.maar op een gegeven moment moet je er meer van gebruiken en dan wordt het wel verslavend,termeer ik ook nog 100 gram nortrillen gebruik plus 30 milligram oxazepam en die twee werken tegen elkaar in,ik werd er nog depressiver van dus ik had besloten zelf af te kicken want het is twee keer zo sterk als heroine,wist ik ook niet heb ik hier gelezen,maar ik heb flinke afkicksverschijnselen en heel veel pijn slapeloosheid enin de war en heel onrustig dus ik zou als ik jou was maar effen goed nadenken als je die medicijnen wilt gebruiken ze vallen onder de opium wet"
"ik had een berichtje op het vekeerde forum gezet denk ik!!! bij deze nog mijn vraag.over afbouwen van oxicotin.en ik hoop dat ik hier wel een reactie op krijg. Wie heeft ervaring met oxicotin!! heb het een jaar gebruikt voor chronische pijn,maar op een gegeven moment wordt je eraan verslaafd,en is het heel moeilijk om eraf te komen.ik had op een gegeven moment 120 milligram per dag en ben gelukkig zelf gaan afbouwen met heel veel moeite.ik haf veel bijwekingen zoals slaapstoornissen.depressief.rusteloos en diaree. is er iemand op dit forum die dat ook heeft meegemaakt?"
"De huisarts heeft mij die medicatie voorgeschreven wegens dat ik verschrikkelijke pijn had aan mijn rug en dat andere middelen niet hielpen.Ik was natuurlijk blij dat ik medicatie kreeg waar ik minder pijn van had.niet wetende dat het een lichaamlijke verslaving werd en ik er iedere keer meer van moest nemen .Ik ben er gelukkig van af,dan maar meer pijn als een lichamelijke verslaving waar je niet meer zonder kan.en ik zal zeker naar de dokter terug gaan en hem confronteren.met die oxicotin,want door dat ik er depressief van werd had hij mij 150 milligram nortrillen gegeven.terwijl het van de oxicotin kwam .ik heb een paar helse weken achter de rug.en wil dat nooit meer mee maken"
"op de bijsluiter staat niet dat het op een gegeven momen verslavend wordt, en je er iedere keer meer nodig heb .anders dan was ik er niet aan begonnen termeer ik ook nog antidepressievs slik 150 milligram en 3 oxazepam van tien milligram en temazepam en die combinatie werkt op elkaar in.ik had alleen de bijsluiter gelezen,op internet heb ik het hier opgezocht"