Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxicotin

oxicotin

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gertrudaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had een berichtje op het vekeerde forum gezet denk ik!!! bij deze nog mijn vraag.over afbouwen van oxicotin.en ik hoop dat ik hier wel een reactie op krijg.
Wie heeft ervaring met oxicotin!! heb het een jaar gebruikt voor chronische pijn,maar op een gegeven moment wordt je eraan verslaafd,en is het heel moeilijk om eraf te komen.ik had op een gegeven moment 120 milligram per dag en ben gelukkig zelf gaan afbouwen met heel veel moeite.ik haf veel bijwekingen zoals slaapstoornissen.depressief.rusteloos en diaree.
is er iemand op dit forum die dat ook heeft meegemaakt?
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik van een voorgeschreven medicijn zou moeten afkicken zou ik naar de gene gaan die het heeft voorgeschreven.
g
gertrudaLid
01-01-2024, 00:00
#3
De huisarts heeft mij die medicatie voorgeschreven wegens dat ik verschrikkelijke pijn had aan mijn rug en dat andere middelen niet hielpen.Ik was natuurlijk blij dat ik medicatie kreeg waar ik minder pijn van had.niet wetende dat het een lichaamlijke verslaving werd en ik er iedere keer meer van moest nemen .Ik ben er gelukkig van af,dan maar meer pijn als een lichamelijke verslaving waar je niet meer zonder kan.en ik zal zeker naar de dokter terug gaan en hem confronteren.met die oxicotin,want door dat ik er depressief van werd had hij mij 150 milligram nortrillen gegeven.terwijl het van de oxicotin kwam .ik heb een paar helse weken achter de rug.en wil dat nooit meer mee maken
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet bijna 100% zeker dat dat in de bijsluiter stond. Bovendien lees je toch wel op internet over de medicatie die je gebruikt?
g
gertrudaLid
01-01-2024, 00:00
#5
op de bijsluiter staat niet dat het op een gegeven momen verslavend wordt, en je er iedere keer meer nodig heb .anders dan was ik er niet aan begonnen termeer ik ook nog antidepressievs slik 150 milligram en 3 oxazepam van tien milligram en temazepam en die combinatie werkt op elkaar in.ik had alleen de bijsluiter gelezen,op internet heb ik het hier opgezocht
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
gertruda zei:
op de bijsluiter staat niet dat het op een gegeven momen verslavend wordt, en je er iedere keer meer nodig heb .anders dan was ik er niet aan begonnen
Klik om te vergroten...

Als je geen dingen wil doen waar je verslaafd aan kan raken, dan zou ik met de rest van dat rijtje wat je opnoemt ook maar direct stoppen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."