Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na een jaar geen mdma meer hebben gehad heb ik afgelopen weekend weer eens xtc gebruikt. Helaas kreeg ik weinig tot geen euforie en love gevoel. Ik kreeg wel energie en ging wat meer praten, maar t bekende mdma gevoel zat er niet in. Daarnaast had ik ook niet echt het gevoel dat ik er helemaal in zat, ondanks ik 2 pille a 180mg getest op had. Ik ben begonnen met een kwartje en na een uur bleek dit te weinig te zijn. Hierna heb ik elk half uur weer een kwartje bij gepakt maar het gevoel kwam niet maar ging wel steeds strakker staan. De 2e pil heb ik sneller achter elkaar bij gepakt maar dit leverde ook niet het gewenste effect op. Iemand enig idee hoe dit kan? Toen ik weleens xtc gebruikte had ik dit gevoel wel, heb er altijd 2-3 maanden tussen gehouden en soms langer. Ik heb het dus niet misbruikt. Daarnaast was de laatste keer (1jaar terug) nog wel prima."
"PsyTekZ zei: Dat kwartje was waarschijnlijk te weinig om te starten. Klik om te vergroten... Klopt want ik heb meerdere keren gedacht en gevoeld dat hij begon te werken maar dan telkens maar voor even. Dus inderdaad was dit net te weinig. Ik weet dat de startdosis belangrijk is voor de trip. Maar is het ook zo als je een te lage startdosis hebt gepakt dat je dan het gewenste effect niet meer kan bereiken d.m.v. bijpakken? Dit is namelijk ook de enigste conclusie die ik kan trekken waarom het deze keer niet werkte."
"Rupsje zei: Waarschijnlijk had je te weinig. Wat ik zelf met MDMA merk is dat als je bijneemt het vaak niet zoveel effect heeft, je krijgt met name de negatieve effecten (strak staan, met je kaken klapperen) erbij. Je kunt beter gewoon met een juiste dosering beginnen en daar de rest van de avond mee doen dan telkens bijpakken. Heb je veel meer aan, en je hebt minder kans dat je een grote hoeveelheid in je lichaam pompt en daar een flinke kater aan overhoud. Je zegt zelf dat je 2 pillen van 180 mg had ingenomen, dat is 360 mg en dat is echt een vèèl te hoge dosering voor je lichaam. Als je dat in 1x had ingenomen had je daar zeker wel iets van gemerkt, nu (bijna?) niks terwijl je wel je hersenen hebt "gefried" ermee. Gevaarlijk Onthoud ook dat bijpakken op MDMA sowieso weinig zin heeft. Ook al zit je op de piek op de gewenste dosering. We zouden allemaal wel willen dat het wat langer werkt, want het voelt zo chill. Maar helaas.. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Ik verwacht dat je gelijk hebt. Want ik besef nu ook dat ik voorheen aan 1-1,5 pil genoeg had en dan had ik +/- 5u lang het gewenste gevoel. Ik ga de volgende keer met een halve beginnen, dat is al het dubbele van wat ik nu had."
"Oke thanx. Daarnaast was mijn kater en dip nihil. En dan voornamelijk de depressie die ik voorheen altijd had van mdma. Alles was saai en ik had nergens zin in op maandag/dinsdag, hier had ik nu geen last van. Is het zo omdat de startdosis niet goed was en het daardoor niet goed werkte en ik weinig tot geen euforie heb ervaren dat er dan weinig tot geen serotonine is vrijgekomen. Want als dit wel was dan had ik de euforie wel moeten merken toch. Of is dit te makkelijk gedacht."
"Keta na teveel bier.."
"Weet iemand of er in een standaard urine drugstest (lees huis en tuin test) ketamine wordt getest. Heb begrepen dat dit hierin niet getest wordt en hier dus een aparte test voor nodig is."
"Xtc/mdma: altijd mijn favoriete drug geweest op feestjes. Maar na 2 jaar had ik het wel gehad. Mede doordat het echte euforische gevoel stukken minder is geworden. En ik wordt er tegenwoordig best sloom van. Ik sta alleen maar stil en bijt werkelijk mijn wangen kapot. Ben er eigenlijk gewoon klaar mee voor nu. Speed: in het begin had ik zoiets van 'is dit alles'. Maar hoe meer ik het ben gaan gebruiken op feestjes hoe meer ik het ben gaan waarderen. Ik vind het perfect spul om lekker uren achter elkaar los te gaan zonder dat je moe wordt, of last van je benen krijgt. Ik pak dus alleen speed op feesten waar ik echt iets om geef. Dit zijn voor mij hardcore feesten. Anders zou ik het niet zo leuk vinden, ofja het nut er niet van zien. Wiet: Is niet voor mij bestemd. Aantal keren gedaan maar vindt er niets aan. Drugs gebruik ik om energie of vaag te worden, niet om moe te worde Ketamine: Dit is mijn favoriete drug. Dit gebruik ik altijd op feestjes, maakt niet uit of ik speed of xtc pak. Wel moet je er echt van houden, het is niet voor iedereen weggelegd. Ook moet je weten hoe je het moet doseren, vooral in combinatie met andere middelen. Uiteraard wordt dit sterk afgeraden! Maar als je van een beetje vaag worden niet vies bent. Dan is dit het perfecte middel in mijn ogen."
"Weet niet of ik hier een appart topic voor moet aanmaken.. Maar weet er iemand ook nog leuke documentaires over keta, coke of xtc. Ook documentaires over verslaafden die hun verhaal doen vind ik reuze interessant. Ook ik heb alles van drugslab al gezien haha."
"ZERO- zei: Of iemand ervaring heeft met een combinatie van pep en xtc? Jeetje dat is wel echt zo'n combinatie dat ik denk pfoe die neem je niet gauw ik bedoel pep en xtc dat betekent je toch niet samen dat wordt wel even zoeken zullen niet veel mensen zijn die dat gedaan hebben hoor nou succes met de zoektocht hè kan best lastig worden succes Klik om te vergroten... Bingo, ik heb da één keer gedaan. Eerst smiddags pep en tegen de avond begonnen mee mdma. Ik doe t nooit meer. Het fijne gevoel van de m was ver te zoeken! Zeg maar gerust weg. En ik maar bij pakken.. Zoals bas aangeeft lijkt me eerst de x inderdaad een beter plan!"
"Even een vraag puur uit interesse. Want ik gebruik het goedje niet en dat wil ik uiteraard zo houden. Maar ik lees dat ghb een lichaamseigen stof is? Klopt het dat je lichaam het dus zelf aan maakt, maar dan in kleinere hoeveelheden. En wanneer je dus ghb regelmatig inneemt, dat je lichaam dan het stofje niet meer aan maakt. Waardoor je dus afhankelijk bent om ghb te nemen?"