Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsR Keta fijnmaken

R Keta fijnmaken

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoorde laatst dat je staafjes keta (r-variant) niet hoeft/moet fijn maken om het beter op te kunnen nemen waardoor het beter zou werken. Is dit anders als bij de gewone S-variant? Want hoe fijner je het maakt hoe beter het opgenomen wordt en het daardoor toch beter werkt?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Keta moet je helemaal fijn maken tot poeder.
Zo kan je ook beter doseren bij het snuiven.
Anders heb je van die staafjes in je neus die ineens open knappen en dan ben je verdrr heen dan de bedoeling was...
Zo zie ik het :wink:
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Genieter zei:
Keta moet je helemaal fijn maken tot poeder.
Zo kan je ook beter doseren bij het snuiven.
Anders heb je van die staafjes in je neus die ineens open knappen en dan ben je verdrr heen dan de bedoeling was...
Zo zie ik het :wink:
Klik om te vergroten...

Oké bedankt voor je reactie. Zo zie ik het eigenlijk ook. En daarbij is het toch ook dat het beter werkt doordat je bij fijner poeder meer oppervlakte creëert waardoor er meer werkzame stoffen opgenomen kunnen worden? Kan iemand dit bevestigen?
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel sneller wordt er meer werkzame stof dan opgenomen. In principe kan alles uit eindelijk ook worden opgenomen maar duurt het wat langer.
J
JohnnyDoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zonnetje zei:
Wel sneller wordt er meer werkzame stof dan opgenomen. In principe kan alles uit eindelijk ook worden opgenomen maar duurt het wat langer.
Klik om te vergroten...

Ja alleen lijkt dan ook wel sneller uitgewerkt. Heb het zelf het liefst tussen fijn en zoutkorrelig/flake achtig in :) je kan ze ook oplossen smaakje erbij en laten drogen of verdampen :grin: snel op pan word t fijn en brand die niet meer maar als je geduld hebt en bordje zo wegzet weer kristallen, allebei lekker hahah

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."