Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi vrienden ben nu 38 jaar . heb jaren geen xtc meer willen nemen omdat het zo slecht was. mijn eerste pilletjes waren de fisherman en duifjes van de jaren 90. heb nu via een betrouwbare persoon de pillen van 240 mg geregeld een paar weken geleden . omdat ik had gehoord dat de kwaliteit zo is verbeterd . gisteren een halfje genomen. na een uur begon deze in te kicken het love gevoel was er zeker maar het inckiken was eerst wat paniekerig . daarna was het gewoon fantastisch het echte mdma gevoel. nu in de jaren 90 als je een fisherman nam was er geen paniekerige inckik. als die pil begon te werken was je zeker voor 10 uur zoet een love gevoel dat ik niet meer ben tegengekomen. ongeevenaart ,nbu heb ik gisteren thuis in de zetel een halfje alleen genomen na het inckiken even scheel gezien,maar daarna een echt mdma love gevoel wat trance liggen luisteren . en om 4 uur was dit uitgewerkt heb gewoon direct goed kunnen slapen ben om 14 uur opgestaan. gewoon goed kunnen eten en voel me prima . dus conclusie de pillen zijn er echt op vooruit gegaan en zijn gewoon goed. maar tegen de duifjes en fishermans van vroeger zijn het gewoon nog meelopers,grts"
"heeft niets met 300 mg te maken de mensen die de jaren 80 90 hebben meegemaakt kunnen er over meespreken. dan keek je niet naar de miligramen ik weet niet wat voor mdm er inzat maar zeker andere grondstoffen dan nu. als je er een pakte was je gewoon 10 uur in de hemel een gevoel dat je met geen enkele pil meer kan vergelijken. die fishermans koste toen 20 euro het stuk ze waren groot de duifjes kleiner. de pillen van nu op het moment zijn ook sterk maar geven nog steeds niet het zelfde gevoel als de tijd van de globe extreme carat en dan heb ik het nog niet over de tt en ufos wat een pillen. heb jaren niets gepakt omdat de kwaliteit zo belabert was van alle drugs trouwens en zeker van de cocaine. cocaine is gewoon vergif geworden of je moet dicht bij de bron zitten. ik weet nog in de jaren 90 als je coke nam daar hield je geen kater van over dat bleef niet in je neus zitten dat ging recht naar de hersens met een boem en met een puntje deed je 2 uur zo zuiver was hij,niemand zag wat aan je ,je kost er zelfs op eten,en toch zat je in de zevende hemel,en dat gevoel van ik moet meer en meer als het op was was er ook helemaal niet en ik heb die tien jaar wat coke genomen hoor dat is zuivere cocaine niet zweten en scheel zien en paranoi,paranoia van de coke kende we gewoon niet. ik ben daarom ook al jaren met coke gestopt wat een shit kwaliteit overal. waar zijn de tijden gebleven maar ik ben wel blij dat ik ze heb meegemaakt. ik moet wel zeggen heb een halfe witte domino genomen van het weekend en de kwaliteit is er echt wel op vooruit gegaan ,maar de tijd van de ufos tts fishermans en duifjes zullen nooit meer terugkomen"
"Kockar zei: gen zei: maar tegen de duifjes en fishermans van vroeger zijn het gewoon nog meelopers,grts Klik om te vergroten... Leuk om een account aan te maken om ons dit mee te delen..... En had je nu 2 dagen na elkaar een helftje genomen? Klik om te vergroten... voor wat is dat goed ik wou gewoon eens testen of de pillen echt zo verbetert waren en dat is ook zo. maar de tts ufos fishermans duifjes dat was gewoon andere koek in de tijd va de globe extreme de max carat wie die tijd heeft meegemaakt zal me zeker begrijpen. waren het andere grondstoffen of wat anders ik weet het niet zelfde met coke toen was hij gewoon zuiver nu wil je geen meer kopen omdat het gewoon vergif is."
"je moet eens zoeken op xtc pillen jaren 90 de pillen waren toen tussen de 200 en 250 milligram. de 3 maanden regel bestond helemaal niet er waren mensen die wekelijks tien pillen namen jaren aan een stuk en dat zijn nu gewoon gelukkige succesvolle mensen. het staat er allemaal beschreven. wij noemde het toen in belgie bollen. maar je hebt gelijk het lijkt erop dat de jaren 90 terugzijn behalve het uitgaansleven is ook niet meer voor mij wegelegd hoor. nu maar snel af en toe van profiteren nu de pillen zo goed zijn, want het zal niet blijven duren vrees ik."
"ZERO- zei: Ik zou het niet doen. Ik neem nooit drugs vlak voor of tijdens tentamens. Heb vorig jaar één keer in een drukke periode speed gebruikt, de avond was echt heel erg leuk maar de dagen erna waren zo rot. Het enige wat er door me hoofd ging was dat ik me snel weer beter moest worden want eigenlijk moest ik leren en ik moest nog dit en dat voor school doen, dan ga je je nog kutter voelen omdat je je niet helemaal top voelt. Die maandag erna had ik echt één van de kutste katers ooit maar ik denk dat dat vooral zo was omdat ik erop gebrand was om me weer goed te voelen. Niet echt chill dus. Als je drugs gebruikt moet je dat op een rustig moment doen waarbij je in ieder geval twee dagen geen belangrijke dingen hoeft te doen. Je kan die twee dagen van leren best vrij plannen, maar ik heb zelf regelmatig ook dat ik ziek word als ik xtc heb gebruikt en soms vrienden van mij ook, omdat je veel te veel energie gebruikt en soms je weerstand ook niet altijd al te best is. Klik om te vergroten... ja speed is ook gewoon vergif,vergeleken met mdma. heb je nog dagen een depresief gevoel van."
"mb90 zei: Het is natuurlijk heel persoonlijk... Na een avondje xtc lig ik de zondag gewoon lekker in bed te chillen de hele dag... Maandag nog een tikkeltje duf, maar ik kan dan wel gewoon naar school. Dinsdag heb ik eigenlijk nergens last meer van. Sommige mensen ervaren wel een zware dinsdag dip, maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze weken na het gebruik nog last hadden. Als je echt zeker wil zijn van je zaak kun je het natuurlijk beter niet doen, maar als ik kijk naar mensen om mij heen die ook xtc gebruiken, gok ik dat je hooguit 2 tot 3 dagen wat minder kan leren. Klik om te vergroten... heb ook de witte dominos liggen en gebruikt. heb zelf een baan als it dus veel denkwerk. heb deze pil genomen een heel zuivere maar kijk uit zeer sterke pil,een van de beste pillen in omloop op het moment. heb totaal geen last gehad of concentratieverlies,of een dipgevoel. neem de pil wel alleen als je jezelf ok voelt,dus geen problemen of zo . maakt een groot verschil. gewoon doen,je hebt een goede pil te pakken."
"a.onbekend zei: Roze playboys weer in omloop nog steeds troep of inmiddels verbetert?? Omg ehv Klik om te vergroten... ja best laten testen met al die troep dat ze er durven ingooien tegenwoordig voor maar meer winst te maken. in de jaren 80 90 waren er geen testcentrums maar ook niet zoveel verschillende namen van pillen. als je toen een pil had wist gewoon iedereen de kwaliteit ervan ,en werd ze gewoon niet vervalst een pilnaam bleef gewoon de pilkwaliteit. maar ja toen betaalde je ook 20 euro voor een pil."
"je had misschien beter je coke eerst laten testen. 20 jaar geleden werd hij niet getest ja op het zicht en de geur . maar de kwaliteit was toen zo goed. nu gooien ze er al rommel in bij de producent ,moet je niet vragen met wat die 5 of 10 andere tussenpersonen hem nog mengen. wil je eens coke proberen ,echte coke boek dan eens een reisje naar zuidamerika. doe ik ook af en toe ik vertik het om hier iets te kopen ,omdat ik het verschil ken . kun je gewoon niet vergelijken. dus een mooi hoteletje boeken een vertrouwenspersoon zoeken in het hotel drinkgeld geven en een 3 gram kopen is genoeg voor een paar dagen dat kost je 15 euro,je zult daarna het verschil wel kennen. verschiet er niet van dat je vriend bad ging op die fucking vergiftigde coke van europa. er is nog goede maar o zo zeldzaam."
"SmartieAndMe zei: gen zei: dus een mooi hoteletje boeken een vertrouwenspersoon zoeken in het hotel drinkgeld geven en een 3 gram kopen is genoeg voor een paar dagen dat kost je 15 euro,je zult daarna het verschil wel kennen. verschiet er niet van dat je vriend bad ging op die fucking vergiftigde coke van europa. Klik om te vergroten... Wat is dit nou weer voor een dom advies. Sammeke47 verteld over een vriend die met een overdosis in het ziekenhuis beland en dan ga jij adviseren om dezelfde hoeveelheid eens in Zuid Amerika te gaan snuiven... Aangezien de coke in NL meestal deels versneden is met bijvoorbeeld Levamisol, is het hier minder sterk. Als deze hoeveelheid in versneden dus al voor een overdosis zorgt, wordt dat in Zuid Amerika hoogstwaarschijnlijk zijn dood. Gebruik even je verstand aub... Klik om te vergroten... man jullie moeten nog zoveel leren. heb je al echte zuivere coke gehad daar heb je na een lijntje geen goesting van om meteen bij te nemen,ben je wel anderhalf uur zoet mee. daar kun je op eten,slapen,daar blijf je normaal van niet zweten uitgepuilde ogen en zeker geen fucking vergiftigde kater zoals hier. waarom naar ginder gaan blijft hij tenminste hier van de rommel heeft totaal niets met sterkte te maken maar met zuiverheid."
"Pandan zei: Zo, wat een nare ervaring. Ik hoop zoiets nooit mee te maken. 3 gram coke is inderdaad wel veel, ik wens je veel sterkte met het verwerken van het geheel. Hoe is het met je maat? Is hij nog aangeslagen van het voorval? gen zei: verschiet er niet van dat je vriend bad ging op die fucking vergiftigde coke van europa. Klik om te vergroten... Gen, hier heeft hij dus echt helemaal niks aan. Om te gaan verkondigen dat het in Zuid Amerika beter is past totaal niet in dit topic. Om iemand die een traumatische ervaring te gaan adviseren om een reis te maken naar Zuid Amerika slaat kant noch wal. Klik om te vergroten... dit heb ik gezegd omdat hij hier geen rommel meer zou nemen. en drie gram op een paar dagen tijd,ik kan je zeggen het is zon verschil en je weet waneer je moet stoppen hoor. hier blijf je maar nemen ,tot het vergif dat erinzit je neerhaalt. van goede echt goede coke zou je niet zon kater mogen krijgen . laat hem ginder maar eens proberen ,hij zal er hier dan wel afblijven. dus ik moedig hem niet aan om hier nog iets te nemen maar niets meer te kopen,wat is hier verkeerd aan . ben je zelf al ginder geweest, en zelf al genomen. zal er een topic over openen dan begrijp je wat ik bedoel."