Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een keer op het strand... Ging snuiven in een wc hokje (leek wel een mini noodgebouw). Dus ik zat lekker op de wc want ik ga er wel lekker bij zitten ja . Had ik een sleutel en dat zakje dus begon ik wat 3mmc op te scheppen met de sleutel vanuit het zakje. TREKT EEN POOLSE MAN SUPER HARD DIE DEUR OPEN!! Ik zat dus echt met blote billen op die pot en kon ook als enige reactie heb geschrokken aankijken. (Was ook niet veel wat ik kon doen) Had wel snel mijn handen op de drugs gelegd maar weet niet of ze het hadden gezien. Dus hij stond ook voor een paar seconden te kijken wss ook uit verbazing, maar deed toen maar snel de deur dicht. Dus ik heb daarna de deur weer op slot gedaan en gaan snuiven. Het was heel Akward want we keken elkaar echt voor een paar seconden aan en ik zat daar op die wc Later toen we naar huis gingen liepen precies die polen ook naar de parkeerplaats. Hij zat het denk ik te vertellen aan zijn groep met wie die was want ze keken allemaal tegelijk naar mij"
"Roze Olifant zei: Dit soort situaties zijn altijd ongemakkelijk. Maar ach, kan jou ‘t schelen. Hij was vast jaloers. Op zowel je 3-MMC als je goedgevormde kont. Klik om te vergroten... Hahahaha ja misschien wel ja"
"Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en had een vraag aan jullie. Ik en mijn vriend gebruiken regelmatig 3mmc. Ik snuif en hij slikt bolletjes. Hij snuift niet meer omdat hij al volledige perforatie in zijn neusschotje heeft. Nu vragen wij ons af wat nou echt schadelijker is? - slikken of snuiven Ik denk dat snuiven schadelijker is op kort termijn, maar hoe zit dit met bolletjes? Ook vroegen wij ons af of je echt serieuze maag problemen kan krijgen van bommetjes slikken. Ik lees op forums veel verschillende dingen van maagzweren naar maagvlies ontsteking. Ook gelezen over gaten in de maag. En dan ook de vraag wanneer krijg je dit? Hoeveel moet je dan genomen hebben dat je maag kuren gaat geven. Hoe merk je dat het niet goed zit? Hebben mensen hier ervaring mee? Wij doen al een langere tijd 3mmc denk rond een jaar en dan bijna wel elk weekend of meer. We hebben al meerdere keren geprobeerd aan de handrem te trekken en te stoppen. Echter is dit helaas tot nu toe elke keer mislukt. Hebben jullie tips om te stoppen of te minderen met drugs? We weten wat het snuiven kan doen met je neus uit ervaring, maar het lijkt ons ook niet heel goed voor je maag. Hoor graag van jullie!"
"Bedankt voor je reactie. Dit wist ik inderdaad dat er erg weinig over bekend is. Ik ben er de 1e keer mee in aanraking gekomen omdat de SMARTSHOP dit verkocht. Ik heb tot nu toe nog geen ernstige klachten gelukkig! Na een weekend drugs ben ik wel meestal een kilo lichter. Maar tegen het volgende weekend aan zit die kilo er wel weer aan. Voor de rest de dag er na zwaar energie loos en nergens zin in of puf voor. Soms hebben ik en mijn vriend het gevoel dat we na het weekend (gebruiken) vergeetachtig zijn (korte termijn geheugen). En natuurlijk last van gevoelige neus en veel dun snot en soms gele klonten. En mijn vriend heeft héél soms last van buikpijn maar vaak ook niet. De plaats waar ik woon en omstreken is 3mmc enorm gewild. Heel veel mensen gebruiken dit vaak. Ook kan je het gewoon kopen op internet! (Heb ik 1x gedaan was super snel thuis bezorgd. En was ook hele goede 3mmc in vergelijking met wat je bij sommige dealers krijgt). En 1x a 2x per jaar klinkt nu echt heel raar in mijn oren . We hebben vaker geprobeerd er vandaan te blijven maar telkens was er weer wat ons triggerde. - verwijderd nummer dat die ons appt voor een nieuwe lading bijv. - wel vaker is het dat we op de gekste plekken in eens een zakje vinden met nog wat er in ♀️. En dan gaan we dit gebruiken en moeten daarna meer halen. - dat collega’s van mijn vriend ook in eens bij zich hebben en gebruiken op werk. Wat hij dan ook gaat gebruiken. En ik dus ook als hij daarna heeft gehaald. - of dat we een dealer tegen komen en hij laat zien wat hij heeft... *zucht* ♀️ En hoe kom je dan nuchter een feestje door?!?! Wij zien dit dus echt niet gebeuren. We willen niet meer elke week gebruiken, alleen op feesten nog. Heb wel een site gevonden waar je je gratis kan aanmelden voor zelfhulp. https://www.jellinek.nl/zelfhulp/ Enigste is dat cocaïne het enigste is wat er het meeste op lijkt. Ik weet dus niet of dit helpt bij 3mmc. Bedankt voor je nuttige informatie, heb al meer kennis op gedaan van jouw reactie dan op internet zoeken. Neo-Shulginist zei: Over de lange termijneffecten van 3-MMC is nagenoeg niks bekend. Dus op de meeste van je vragen kan niemand met zekerheid op antwoorden. Dat beantwoordt wel gelijk je vraag hoe vaak je 3-MMC kunt doen voordat je gezondheidsproblemen krijgt. Het is niet bekend hoe snel je klachten krijgt. Juist daarom kan je beter heel terughoudend zijn met gebruik van nieuwe psychoactieve stoffen. Jij wil niet de eerste zijn die nieuwe klachten ontdekt, lijkt me. Over het algemeen is slikken iets minder onveilig dan snuiven. Dat komt omdat de bloedvaten vanuit je verteringskanaal eerst langs de lever gaan en dan pas naar de rest van je lichaam. Als je snuift dan gaat het bloed naar het hart, de longen en dan direct naar het brein en dan slaat de drug de rest van je brein over. Daardoor is er minder tijd het middel af te breken. Er worden snel hogere piekconcentraties bereikt. En is er ook een sterkere psychologische koppeling tussen het innemen van 3-MMC en de euforische effecten, waardoor snuiven verslavender is. Maar inderdaad komen er ook andere gezondheidsrisico's kijken bij orale inname van dit soort middelen. Een maagzweer is inderdaad mogelijk, zeker bij herhaaldelijk gebruik. Elk weekend 3-MMC gebruiken is best wel vaak. Ik zou voor dit soort nieuwe middelen eerder adviseren om het 1, hooguit 2 keer per jaar te doen. Je zegt dat het moeilijk is om er vanaf te blijven. Dus misschien is het dan een goed idee om 3-MMC helemaal te vermijden. Of je een middel gebruikt hangt ook heel erg samen met de omgeving. Als jij 3-MMC thuis hebt liggen, of als je allerlei vrienden hebt die het aanbieden, dan is het een stuk lastiger om niks te nemen. Als je wil stoppen, kies dan een moment in de toekomst en zeg dat je vanaf dan geen 3-MMC meer gaat kopen. Bedenk in de tussentijd hoe je je tijd gaat besteden als je géén 3-MMC neemt. Hoe kom je een feestje nuchter door, bijvoorbeeld Als het niet lukt om te stoppen dan is het een goed idee om te praten met de huisarts. Van 3-MMC is bekend dat het best wel verslavend is. Dus het is niet gek dat je het lastig vindt er vanaf te blijven. Als je de huisarts te confronterend vindt dan kun je ook langsgaan bij een testpunt voor drugs. Als je tijdens het testen zegt dat je het lastig vindt om niet te gebruiken, dan zijn ze er ook om je te helpen. Sowieso kan je ook terecht voor een gratis en vrijblijvend consult bij een verslavingszorginstelling bij je in de buurt. Klik om te vergroten... eda"
"Heb wel eens 3mmc gebruikt in de horeca. Dit was dan ik het weekend dat ik bijv savonds moest werken en overdag al had gedaan dat ik het savonds ook door deed op werk. Of na doorhalen op drugs en dan de volgende dag die dienst onder invloed werken. Ik werkte hier nog maar net dus wisten ze nog niet echt hoe ik er “normaal” uit zag. Nooit gesnapt wel complimenten gekregen voor mijn harde werk"
"Lam gaan is ook gaan, en je zelf verneuken is ook neuken."
"Wiet en hasj was het eerste wat ik uitprobeerde. Eerst veel wiet gerookt toen ik klaar was met wiet begon ik met hasj roken. Als ik soms één pof wiet nam was ik zo stoned en van de kaart dat ik het gewoon niet meer een chille space vond. Ik ging niet slecht maar was te heftig effect voor 1 pof voor mij. Na tijd hasj te hebben gerookt was ik dit ook zat en was ik hier mee gestopt. XTC heb ik een periode veel gebruikt en vond ik erg leuk. Tot op een gegeven moment de brakheid de dag er na niet normaal meer was. Ben op de verjaardag van mijn vriend met alle visite en familie er bij in slaap gevallen op de bank. Lange tijd gestopt met XTC. Als ik later weer eens XTC deed vond ik het ook niet meer zo leuk als ik het toen vond. Tijd lang alleen alcohol genuttigd en geen drugs. Tot ik vorig jaar naar het weekend festival decibel ging. Mijn vriend had 3mmc mee die gebruikte dit al even. Ik had nog nooit gesnoven maar dat was mijn 1e keer. 1e avond 3mmc gedaan en een beetje alcohol gedronken. Volgende dag niet normaal brak, ook door dat ik bijna geen ook dicht heb gedaan. Dus halve dag voor pampus in de tent gelegen. Zaterdag avond gingen we weer een keer XTC doen. Waren farao’s. Had weinig op en mijn vriend ook toen we allebei begonnen te hallucineren. Wat gegeten en rustig gezeten. Maar ging niet weg. Bij mijn vriend was het zelfs zo erg dat we de avond vroeg tijdig hebben afgesloten en naar de tent zijn gegaan. Hij zag ALLE bomen (heel veel dus we zaten in een bos) bewegen heen en weer op en neer zwaaiend ect. Bij de weg terug hem aan de arm moeten houden het leek wel alsof hij padje af was van de alcohol. En hij snapte niks van wat er om zich heen gebeurde en waar die was en waarom ect. Bij de tent lekker gaan slapen ook de enige nacht dat we GOED door hebben geslapen. Wel heel wat gemist volgens de buren de volgende dag. Hadden Duitsers (vrienden van elkaar) ruzie gekregen. Blijkt dat 1 van hun de tent van de ander in de fik had gestoken waar hij in lag. Geen gewonden maar duurde erg lang voor een brandblusser er was om de boel te doven. *NIKS van gemerkt!* Zelfs tot 11 uur uitgeslapen aan 1 stuk door. Wij hadden geen zin meer in XTC maar nog wel om 3mmc te doen. Probleem was dat dit op was, dus wij gingen opzoek naar mensen die misschien wat kwijt wilde. Zagen we een jongen snuiven dus wij vragen wat hij had hij had speed. Had ik nog nooit gehad. Hij verteld dat hij geen speed meer wilde omdat hij 2CB had en dit veel leuker vind. Dus wij onderhandelen voor hoeveel we het over kochten. We gaven * modknip geen prijzen noemen * voor iets minder als een grammetje wat hij nog als enige had. Zegt hij kom anders maar even mee... Naar zijn vrienden groep, zegt die ja als je je speed niet meer wilt geef maar aan hun. Dus wij kregen van stuk of 5 man al hun speed Laatste avond (zondag) aan de speed. HEERLIJK spul. Zacht voor de neus. Je blijft je zelf alleen meer energie. Lekker los gaan op de muziek. 5 uur naar de tent gegaan (niet meer geslapen ) volgende dag 10 uur van de camping en uiteindelijk pas om 3 uur moed verzameld om naar huis te gaan rijden. Was de accu leeg van de auto, pas om half 6 vertrokken. ZO... Heel verhaal. Maar waar het forum nou over gaat; Wat vind ik de leukste drugs om te doen? 3mmc. Heeft het wakkere van pep, je bent ook euforisch wat weer een beetje lijkt op XTC. Ik vind het een heerlijke drug. Als je hebt gesnoven (of oraal) en hij kickt in... Nouuuu Gewoon heerlijk gevoel."
"Wat ik ooit heb gebruikt/geprobeerd: Wiet Hasj Truffel cake (voelde ik helaas niks van) XTC speed 3mmc Alcohol 1x klein stukje truffel gegeten om de smaak te proeven verder niks mee gedaan"
"https://www.alcoholhulp.be/alcoholcalculator"
"Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik heb contact gezocht met jellinek en ga ook praten met mijn vriend."