#1
Dat is altijd een wat lastige vraag omdat verschillende groepen drugs zo verschillend zijn en gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Maar uiteindelijk vind ik de psychedelica (waarbij ik het tot nu toe moeilijk vind te kiezen tussen LSD en psilocybine) zelf toch echt het meest compleet als middel en daarom in het algemeen het meest bijzonder. DMT is ook een zeer interessante kandidaat maar die zou ik eerder boeiend noemen dan ‘leuk’ perse.
Op een feestje ga ik nog altijd het liefst simpel voor MDMA (en aangezien ik amper naar feestjes ga is dit beperkt tot maximaal enkele keren per jaar).
Op een feestje ga ik nog altijd het liefst simpel voor MDMA (en aangezien ik amper naar feestjes ga is dit beperkt tot maximaal enkele keren per jaar).