Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Inmiddels geen drugs hier meer door de ervaringen na de afkick en de schade in huis daarvan"
"Misschien beter geen NEP , NEP eindigt met alumiumfolie, en psychoses. En 10mg blijft het niet, het word op den duur 2gram"
"Uiteindelijk zat ik met zware criminelen van de daklozenopvang in huis, en gaten in de muur en een fornuis met folie omdat de aanstekers opwaren"
"maar alles is goed gekomen en afgekickt van alles, en de lessen geleerd DUS FUCK NEP en research chemicals en de rest"
"GHB / GBL is gewoon een kriem, je kan het beste als het maar 4 dagen zijn geweest stoppen en wachten totdat je slaapt, en jezelf als een anorexiapatient behandelen en je zelf forceren te koken, jezelf te verzorgen en je bed verschonen helpt, doe wat leuks overdag en ga desnoods als je wakker bent snachts een grote wandeling maken waardoor je moe word. Ik heb een tijdje ghb gebruikt in 3 fases en alle 3x gestopt met klachten maar de kunst is om niet in die symptomen te geloven en jezelf te vertellen dat het sabbotage van jezelf is. Klinkt heel idioot maar het werkt echt!!"