Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTijdens xtc loom gevoel

Tijdens xtc loom gevoel

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kort vraagje: Wanneer ik xtc neem, voel ik me niet zo uitgelaten. Ik ben vooral heel rustig en wat in mezelf gekeerd. Met wat kan dit te maken hebben?

Groetjes

*edit: moet bij XTC staan natuurlijk.
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#2
de setting was een dancing. Volgens mij toch een redelijke goede setting om x te doen? En twas mdma eigenlijk. khad minder genomen dan mijn vriendin en deze was wel helemaal uit de bol gegaan.
(maar heb ook de week daarvoor x (1pilletje) gepakt gwn thuis dus toen was de setting idd wel wat minder).
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hypodermic zei:
Kort vraagje: Wanneer ik xtc neem, voel ik me niet zo uitgelaten. Ik ben vooral heel rustig en wat in mezelf gekeerd. Met wat kan dit te maken hebben?

Groetjes

*edit: moet bij XTC staan natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Neem wat speed en dit is over :wink:

Dit ligt ten eerste aan de setting en uit eigen ervaring weet ik als ik net wat teveel heb genomen krijg ik lood in me poten.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hypodermic zei:
Trouwens, speed met xtc is toch een mega slechte combinatie voor de hersenen:tongueout:
Klik om te vergroten...
Tsja bier en ghb ook :beer: . Het is allemaal slecht, het is maar net hoeveel misbruik je van de middelen maakt.

Maar met setting bedoel ik ook hoe je je voelt, ben je goed uitgerust, hoe zijn de mensen om je heen. Als je op een dansvloer staat waar je amper kan bewegen komt dit de sfeer ook niet ten goede. Daarbij heb ik ook wel eens gehad dat er een vecht partij naast me gaande was, ik was lekker aan het spacen en toen ik die vechtpartij zag werd ik ineens uit me space gerukt...allemaal sfeer bepalend
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#5
oke, dank u wel
xx
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Trouwens, speed met xtc is toch een mega slechte combinatie voor de hersenen:tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."