Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Meneer de uil zei: Ik zou persoonlijk toch eerst eens thuis trippen in een vertrouwde omgeving. Zeker omdat ik lees dat je helemaal geen trip-ervaring hebt. Onderschat 2C-B niet. Het kan best overweldigend zijn op een feestje/ festival weet ik uit ervaring. Na eerst wat ervaring op te doen kan je denk ik beter beslissen of wilt trippen tijdens een festival. Klik om te vergroten... Hey bedankt voor je reactie! Ik had juist gelezen dat het in lage doseringen een XTC achtig effect zou moeten hebben vandaar dat ik het wou proberen met 10mg Ik heb helaas al MDMA gebruikt een paar weken geleden dus dat kan ik niet nog eens doen. Bedankt voor je advies, ga het toch maar een keer thuis doen met een paar vrienden en dan rond de 15 mg lijkt me idd wel een stuk verstandiger houd ik het bij dit festival wel bij een upper die niet op mijn serotonine zit"
"De Laatste Rohikaan zei: Snap hem even niet, meerdere dagen bedoel je? Want die tijden lijken mij vrij normaal? Anyway, sos vind ik niet zo chill op after maar meeste mensen wel. M in kristal vorm is ook wel een leuke, zeker als je het nog niet kent . Keta is ook wel gegarandeerd goeie after overigens. Muzieksoort maakt minder uit dan je zou denken. Keta is altijd Goud. Als je de sos enkel voor de energie wil kan je wss beter pep halen. Scheelt je hoop geld en werkt vele malen beter als je als doelstelling hebt: wakker blijven. Als je nog even kan verduidelijken wat ik hiervoor vraag kan ik preciezere tips geven. Klik om te vergroten... Hey thanks voor je reply! Was in 1 ruk door dus 17 uur lang, inmiddels achter de rug.. Heb het maar bij enkel mdma gehouden. Was wel heel zwaar op het eind moet ik zeggen hahaha Ben een beetje bang dat speed niet werkt voor mij, heb zelf ADD. Klinkt voor de portemonnee idd een stuk aantrekkelijker."
"De Laatste Rohikaan zei: @Jopiekrekel Hm dat komt nog wel als je het lang genoeg uithoudt. 😜 Bij ons was op gegeven moment de after belangrijker/leuker dan het feest hehe En ontopic: Snap je gedachtegang dat Ahdhdrs amfetamine krijgen als medicatie maar is (als het goed is) wel piecie verschil in de hoeveelheid werkzame amf die je binnen krijgt. Ik wil wel met je wedden: ik wed dat jij je absoluut niet kunt focussen na goed bergje pep 😜 Quantity is key. Vaak zo bij niet lichaamseigen stoffen overigens.. Klik om te vergroten... Hahaha bedankt voor de reacties! Toch maar een keer proberen dan, de prijs is in ieder geval een stuk vriendelijker. Goedkoper dan 10 minuten douchen in ieder geval Kwam inderdaad omdat ik zelf aan de dexamfetamine en ritalin ben gezet en dat gaf een compleet ander effect natuurlijk."
"Meneer de uil zei: Ik zou 2C-B zeker een keer proberen! In de juiste setting is het echt leuk. Zeker voor iemand die nog nooit getript heeft een mooi middel om eens kennis te leren maken met hiermee. Op een lage dosis geeft het zeker een beetje een MDMA effect. Maar toch wel heel anders, en op hoge dosering kan je er flink op trippen. Een dosis van 15mg lijkt mij inderdaad prima om mee te starten. Laat je binnenkort weten hoe het was? 😉 En veel plezier op het indoor festival! Mag ik vragen naar welk techno festival je gaat? Klik om te vergroten... Ja laat ik zeker weten! Wordt alleen wel pas rond de kerst omdat ik een aantal weken op uitwisseling ga voor mijn studie. Ben wel heel erg benieuwd klinkt inderdaad erg interessant! Ja tuurlijk, is niet echt een festival is maar 1 stage namelijk. Afgelopen ADE naar Verknipt geweest de hard special en aankomend feestje is Charlie Sparks all night long. Groot fan van hem dus kon ik zeker niet laten lopen."
"Psychojohn zei: Toevallig gister op een feest 2cb gebruikt (eerste keer). Nu kan ik er weinig over zeggen omdat de pillen die ik had (geadverteerd als 20 mg) niet getest waren (onverstandig, i know). Maar na een halfje te nemen viel het zwaar tegen. Totaal geen euforie/stimulerende effect. Een raar gevoel in de mond/lichte kaakspanningen en een psychedelisch randje in het zicht was alles dat ik ervaarde. Ook was het erg snel al weer voorbij. Een vriend van mij ervaarde hetzelfde, echter ervaarde de vriend die alcohol op had het veel sterker. Bij hem werkte het wel stimulerender, en merkte duidelijk lichte effecten. Binnenkort ga ik 1 pilletje testen, kijken wat ik in mn lichaam stopte. Klik om te vergroten... Ben benieuwd naar de uitslag! Van mij waren ook geadverteerd als 20 maar dat zijn ze ook zeker niet hahaha. Is ook maar weer duidelijk dat iedereen er anders op reageert trouwens! Wel goed om te weten voor het op een festival te nemen. Ga het toch ook eerst ff thuis proberen om te kijken hoe 15 mg valt. Zien we daarna wel of ik het aandurf op een feest/festival"
"Voor een beetje euforie zou je 2cb kunnen nemen in een lage dosis, mits je weet hoe je lichaam hier op reageert. Verder idd speed en coke. 4MMC zou ik niet doen, die zit ook zwaar op je serotonine. Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga de 2e toch gewoon lekker nuchter pakken en drink wellicht een paar biertjes! Ook hartstikke leuk. Overigens is het voor je hart ook een stuk lekkerder, heeft die ook weer even rust. 2CB zal hier denk ik de beste optie zijn als we het hebben over euforisch gevoel/ je hart."
"Hoi allemaal, Binnenkort heb ik een indoor festival (genre: techno) en ik wil hier 2-CB gaan gebruiken. Ik heb geen ervaring met tripmiddelen, enigste wat ik heb geprobeerd is spacecake en wiet/hasj uiteraard. Het is ook niet mijn intentie om daar keihard te spacen maar een dosis van rond de 10mg te nemen. Het euforische effect lijkt mij wel wat ook vind ik het licht hallucinerende effect erg interessant. Even wat achtergrond informatie, ik heb ervaring met uppers op festivals. Coke, 3MMC/4MMC en MDMA. Ook heb ik zo nu en dan wel eens een jointje gerookt. Kan iemand mij advies geven / ervaringen delen met 2-CB op festivals. Ik zou graag een paar glazen alcohol drinken , ik lees regelmatig dat dit wel kan zolang het er een paar zijn. En zou ik nog iets van een stimulant bij kunnen nemen mocht ik iets van energie zoeken?"
"Beste, Binnenkort heb ik een festival van 13-23 en daarna een after van 23-06:00. Aangezien dit een vrij lang festival is en ik dit nog niet eerder heb meegemaakt wil ik om advies vragen. Ik heb zelf ervaring met Coke, XTC en 3MMC op festivals. Nu dacht ik zelf aan mijn gebruik uitstellen en wat later naar het festival te gaan en rond 6 uur te beginnen met X hiermee zal ik tot het einde van het festival zelf wel zoet zijn, maar zit ik te twijfelen over de after of coke geschikt is hiervoor. Zelf las ik ook al het een en ander over keta op de after maar aangezien het een hardere muzieksoort is weet ik niet of dit geschikt is. Of is de beste optie om het geheel uit te stellen tot de after. Wat denken jullie hiervan? Alvast bedankt!"