Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeek na xtc nog een andere stimulerende drug gebruiken

Week na xtc nog een andere stimulerende drug gebruiken

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HartgrootpupillengroterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen,
Ik heb eind augustus een techno festival, en precies 7 dagen erna heb ik er nog een. Ik ga met de eerste waarschijnlijk xtc doen (het is dan 3 maanden geleden dat ik xtc voor de laatste keer gedaan heb). Maar voor de tweede wil ik graag ook een stimulerende drug gebruiken, maar zoals elk verstandig mens dat weet moet je niet zo kort achter elkaar mdma innemen.

Ik vroeg me af of er een alternatieve stimulerende drug is die ook een vergelijkbaar effect geeft als xtc. Ik heb al een beetje zitten kijken naar speed, coke en 4mmc. Maar ik weet te weinig over die of andere drugs om te zeggen wat het verstandigst is (ps. Ik weet dat harddrugs zo snel achter elkaar nemen nooit 'goed' is). Hebben jullie eventueel suggesties over hoe ik dit het beste kan aanpakken, welke drug ik het beste gebruiken kan voor het tweede festival, en of ik als het moet een wijziging in mijn plan moet maken?
f
frituurworLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor een beetje euforie zou je 2cb kunnen nemen in een lage dosis, mits je weet hoe je lichaam hier op reageert. Verder idd speed en coke. 4MMC zou ik niet doen, die zit ook zwaar op je serotonine.

Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga de 2e toch gewoon lekker nuchter pakken en drink wellicht een paar biertjes! Ook hartstikke leuk. Overigens is het voor je hart ook een stuk lekkerder, heeft die ook weer even rust. 2CB zal hier denk ik de beste optie zijn als we het hebben over euforisch gevoel/ je hart.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een eenmalige dosering speed
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
+1 voor speed, zolang je het niet overdrijft. In het begin 1 bommetje en dan klaar.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit soort posts doen me toch wel beseffen dat ik een dagje ouder wordt. 1 week tussen twee festivals in. Moet er niet aan denken...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi @Hartgrootpupillengroter ,

Welkom op het forum! Goed dat je je aan de drie-maanden regel houdt en niet twee keer achter elkaar aan de mdma gaat. Dat lijkt me al een heel verstandig begin. Hetzelfde effect als mdma ga je niet zomaar vinden en als je wel een middel hebt dat er op lijkt valt het ook onder die 3-maanden regel (denk bvb aan 6-apb of in mindere mate 4mmc). Speed zou een alternatieve stimulant kunnen zijn die ook lang genoeg werkt voor op een festival (coke lijkt me daardoor al minder handig). Een bescheiden dosis speed is op zich niet mega schadelijk maar kan in potentie wel verslavend zijn. Als je verslavingsgevoelig bent zou ik uitkijken met speed en coke. 2-cb is ook al een aantal keren genoemd maar zou ik zelf niet op een festival nemen als je nog geen ervaring hebt met psychedelica. Verder kun je natuurlijk ook altijd nuchter blijven of een paar biertjes/jointjes nuttigen. Het is maar net wat je wensen zijn en waar je je prettig bij voelt.
S
Space SjimpLid
01-01-2024, 00:00
#7
upper kan prima, besef je dat de kater / herstel erna wel iets zwaarder kan zijn. Voor niets gaat de zon op, en alles wat omhoog gaat zal ook weer dalen. Have fun though!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."