Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual Heb gehad dat ik te hard ging op paddo's. Is nu alweer 5 jaar geleden maar het staat me bij als de dag van gister. Met een vriendengroep tripten we soms als we er zin in hadden maar die ene keer had ik het niet meer. We hadden gedroogde paddo's ik had 2 porties op. Eerst ging lekker maar na een uurtje ging het te hard. Ik zag zwaarden uit de tv komen. Zag iedereen in de kamer als dood. Rende naar huis toe (ongeveer 50 meter) het leek in mijn gedachten 3 uur rennen. Alles bewoog niet een beetje maar huizen die naar de grond gaan en weer omhoog is niet echt fijn. Ik kreeg de sleutel in 1 keer in het slot heeeeel vreemd want na 6 biertjes heb ik er soms al moeite mee. Wou de trap op lopen om naar mijn slaapkamer te gaan maar die bewoog zo hard dat ik moeite had om op mijn benen te staan. Eenmaal op mijn slaapkamer aangekomen wou ik de tv aanzetten maar dat lukte niet beeld bleef uit en geluid was er ook niet. Ook heb ik last van claustrophobie alleen toen ik op bed lag gebeurde het heftigste wat ik ooit tijdens een trip heb meegemaakt. Uit het plafond kwamen honderden gezichten echt uit de muur die allemaal naar mijn hoofd gingen en een paar centimeter van mijn hoofd naar mij bleven kijken.. ik was echt bang. Na 2 uurtjes kwam ik bij mijn tv stond aan met het geluid op het hardst en kwam weer tot positieven. Hierna ben ik weer naar mijn vrienden gegaan heb een jointje gerookt en heb heel veel nagedacht."
"Er zit weer een weekend aan te komen dat wat vrienden en ik gaan trippen. Maar ik wil eigenlijk wel weten wat raden jullie aan om te kijken, luisteren of te bewonderen tijdens deze trip? Waar hebben jullie herrinneringen aan dat je echt zei WOW dat was vet. Ik ga het thuis doen in een relaxde sitting kussens lichtjes cd speler dvd speler enzo.. Maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar plaatjes boeken en films wat je kan gebruiken om je trip door te komen? Groeten Frezzle"
"Geniaal.. Zo zijn wij ooit wazig naar het tiki bad geweest !"
"Bedankt voor jullie reactie!"
"[/quote] Sorry voor de mierenneukerij, moet immers ook gebeuren. [/quote] ehm, ik was 't zeg maar 1000% met je eens niks mieren en seks! Als je pink floyd niet kent is dat gewoon een schande.[/quote] Ja idd sorry!! Pink Floyd is het lekkerst wat ik in een trip heb gehoord!"
"Het gamen ging... lekker trouwens!! Het voelde wel appart net of ik er een beetje bij was.. stond ik in het spel dicht bij vuur werd het bij mij warm.. geluiden waren intenser. Maar tijdens het wachten tussen de spellen door was ik weer helemaal in space heel apart. Maar volgende keer weer gewoon met vrienden! Das toch wel leuker!"
"Cartoon en muziek tegelijk, Ik vond het geweldig Daft Punk discovery DVD echt geniaal!!"
"Het album waar ik helemaal op in ga tijdens de lsd is Pink Floyd - The darkside of the moon. Onvergetelijk!!"
"Als het weer mee zit dan snel nog maar een keer trippen. Lekker aan het water liggen. Jammer dat ik niemand met liquid ken, dat moet er ook nog een keer weer van komen! :P"
"De meeste drugs heb ik wel heel leuk gevonden zoals MDMA, coke en speed deze omdat ik er rustig van werd, Ik heb ADHD vandaar. Ketamine is voor mij een verhaal als ik het gebruik een verhaal waar geen einde aan zit maar waar je het eind wel van wil weten. DMT 1 keer gedaan en 10 min helemaal weg heel bijzonder. GHB de drugs die mij verslaafd heeft gekregen dat gebruik ik dus niet weer. Paddo's in een goede setting heel bijzonder helaas heb ik het 2 keer genomen terwijl het op dat moment niet goed voor me was (wel heftigste visauls die 3 uur aanhielden) dus echt bad gegaan. Truffels heerlijk rustig trippen. Salvia nooit hoef ik meer een object te zijn. Mesc mooie visuals. LSD mijn nummer 1. Heerlijk het voelen ruiken proeven van alles om je heen. Wiet lekker, hash hoofdpijn. Alcohol leuk op een feestje. 2-CB en meerdere designer drugs ook leuk. Maar nu de laatste tijd gebruik eigenlijk alleen LSD en MDMA. Maar de LSD vind ik echt het mooist."