Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb horen zeggen dat als je benzo's neemt dit bepaalde dingen uit je slaap wegneemt zoals dromen.Klopt dit ? Want aangezien je dromen nodig hebt om te verwerken lijkt mij dit toch niet zo gezond, zeker voor mensen die dit dagelijks nemen... En hoe slecht zijn benzo's nu eigelijk? welke gevaren op korte en lange termijn ? En is het zo dat je je de dag na benzo gebruik minder voelt ? neerlachtig bent ect ?"
"iemand ervaring met deze anti depressiva ? ik neem het al 5 maanden , eerst begonnen met 75 mg voelde ik niet zoveel van nu sinds enkele weken neem ik 150 mg en voel nog steeds geen echte werking ervan , ik heb lange tijd aan de drugs gezeten , vooral mdma speed en tripmiddelen.. na een tijd ging ik me hierdoor heel slecht voelen en op aanraden van de huisarts eerst met sint-janskruid begonnen , hier voelde ik helemaal niks van en dan overstapt ook op aanraden van de huisarts om met dit medicijn te beginnen... ik weet niet wat ik nu moet doen ? verder gaan met de pillen of niet ? ik voel er namelijk niet veel van alleen ben ik de laaste tijd super loom en doe niet zoveel, ben ook nog maar 17 jaar .. had graag adviezen gehad hierover.. alvast bedankt"
"Ja maar mijn vraag is , heeft iemand ervaringen met het kopen van zo'n cactus in een smartshop."
"heb daarjuist stevige lijn coke gebruik , van goede kwaliteit ook .. en had niet zo'n goed gevoel voelde me heel nerveus enz.. en weet zeker dat dit goeie coke was want mijn vrienden voelden het wel , ik gebruik ook wel een anti depresiva namelijk venlacxine efexor 75 mg .. zou dit er iets mee te maken kunnen hebben ? alvast bedankt"
"bedank voor je reactie dacht al wel dat het daaraan ging liggen , en idd als ik xtc (mdma) gebruik heb ik ook niet zo'n goed gevoel eerder een raar gevoel maar ook niet per se zo slecht ik blijf er wel wakker van maar heb niet zo'n euforisch gevoel.. maar als ik dan amfetamine gebruik daar voel ik het dan weer wel goed van... ik weet dat het niet zo goed is om drugs te combineren met anti depresiva , maar merk hier niet zoveel nadelen van alleen dat sommige drugs niet of miner goed werken.. met lsd of andere tripmiddelen heb ik het dan weer niet deze werken nog prima"
"ExceptionalInsight zei: frenchcore zei: ja ik vrees dat er niets anders opzit als het te versnijden, wat zijn zoal goede versnijmiddelen ? Gewoon bloem ofzo? Klik om te vergroten... En dan broden schijten? Laat hem alsjeblieft zich eerst goed inlezen. frenchcore zei: En toch vind het raar dat als je 130 gram 1 nacht laat drogen je nog maar de helft overhoud ? Klik om te vergroten... Ja ik ook, vocht weegt toch niets? Klik om te vergroten... ja ok maar anders zit dat vocht toch ook in je zakje en ben je daar toch ook niets mee ? want ik neem aan dat de meesten het laten drogen na aankoop en het daarna pas in hun neus steken.. Nu heeft hij dus minder vocht en goeie bruikbare speed en daar maakt hij dan verlies op.. maaja snap wat je bedoel hoor... vind het alleen jammer."
"We hebben , om het verlies te beperken er bloem ingedaan.. in 50 grammetjes zo'n lepel bloem om het wat meer te laten lijken vonden we in ieder geval beter als caffeine... ikzelf haat dit als er dat inzit, word je gans opgefokt van.. bloem is denk ik nog wel het beste wat we konden gebruiken nu maar hopen dat alles snel verkoopt zodat we nieuwe kunne gaan hale en deze keer NIKS laten drogen bedankt voor jullie reacties in ieder geval grtz"
"Heb gistere 6mg lorazepam ingenomen om te kunnen slapen , is dit veel ? Want voel me nu echt rot, precies een soort van afkick alles is heel wazig en heb gwn zin om terug mijn bed in kruipen en hopen da het morgen over is. Alvast bedankt"
"ja denk het ook , het waren pilletjes van 1mg maar had ergens gelezen dat je er 6 nodig had om goed effect te voelen. Voelde helemaal niets eigelijk en ben zelfs niet snel in slaap gevallen. Maar heb me vandaag , nu nog steed echt heel slecht suf en depresief gevoeld. Terwijl ik al een hele week goed gezind was."
"goeieavond beste forumleden Heb een vraag , heb hier namelijk juist dmt gekocht.. heb het zelf nog nooit gebruikt maar ben er wel benieuwd naar. Het zijn oranje kleine kristalen is dit dmt ? en hoe zou ik het moeten roken ? Een vriend heeft mij een lamp meegegeven met een cola dopje op en 2 gaatjes met een buis door 1 van de gaatjes is dit een goeie manier ? Sorry als het een stomme vraag is maar vroeg het mij af want ik ben benieuwd wat het met me doet , alvast bedankt !"