Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraar gevoel na coke te gebruiken

raar gevoel na coke te gebruiken

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
frenchcoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb daarjuist stevige lijn coke gebruik , van goede kwaliteit ook .. en had niet zo'n goed gevoel voelde me heel nerveus enz.. en weet zeker dat dit goeie coke was want mijn vrienden voelden het wel , ik gebruik ook wel een anti depresiva namelijk venlacxine efexor 75 mg .. zou dit er iets mee te maken kunnen hebben ? alvast bedankt
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
De vraagstelling maakt duidelijk dat je het antwoord eigenlijk al weet....
Het heeft inderdaad met die venclacxine eferor te maken. Of beter gezegd met de aanleiding waarom je dit middel slikt. Cocaine werkt enkel effectief als je lekker in je vel zit. Als je depressief bent of door een andere psychische aandoening gekweld wordt die (deels) samenhangt met een verstoring van de neurotransmitters in de hersenen, dan is cocaine een echte afrader. Coca brengt o.a. een waanzinnig goed gevoel voort omdat het je complete dopaminevoorraad in de bloedbaan loslaat en vervolgens verhindert dat deze neurotransmitters weer terugkeren naar hun oorspronkelijke plek. Depressieve mensen hebben meestal een tekort aan dopamine en/of serotonine. Er valt dus niet zoveel in de bloedbaan te lozen om euforie voort te brengen. Eigenlijk onstaat daardoor het omgekeerde van het beoogde effect. IPV gelukzallig te worden ga je jezelf door de verstoring in het neurale netwerk zwaar klote voelen.
Als de medicatie je al minder neerslachtig, nerveus ofzo maakten, dan wordt die heilzame werking al snuivende ongedaan gemaakt. Een go3de kwaliteit hakt er harder in, ga je jezelf in dit soort gevallen ongelukkiger door voelen dan door zwaar versneden zooi.

Bij depressiviteit en andere mentale stoornissen is de kans erg groot dat het terugvinden van de neurale balans in het brein erg lang (soms bijna een jaar) gaat duren. Soms gaat dat ook helemaal niet lukken omdat er voorheen, in bijv een chronische depro-conditie, al nauwelijks een harmonieus evenwicht in de hersenen aanwezig was.

in jouw geval zou ik het op de dopamine inwerkende middel cocaine niet meer gebruiken, en al evenmin het op serotonine gerichte goedje XTC
beide genoemde neurotransmitters zijn gerelateerd aan gevoelens van voldoening, aan geluk, liefde & genot...

Succes daarmee in alle opzichten :)
f
frenchcoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
bedank voor je reactie dacht al wel dat het daaraan ging liggen , en idd als ik xtc (mdma) gebruik heb ik ook niet zo'n goed gevoel eerder een raar gevoel maar ook niet per se zo slecht ik blijf er wel wakker van maar heb niet zo'n euforisch gevoel.. maar als ik dan amfetamine gebruik daar voel ik het dan weer wel goed van... ik weet dat het niet zo goed is om drugs te combineren met anti depresiva , maar merk hier niet zoveel nadelen van alleen dat sommige drugs niet of miner goed werken.. met lsd of andere tripmiddelen heb ik het dan weer niet deze werken nog prima :)
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Houdt je goed makker. Blijf goed luisteren naar hoe de dope door je lichaam en geest ontvangen worden.
Zorg ook dat je voor en na drugsgebruik goed eet, dan voel je jezelf waarschijnlijk een stuk beter tydens en na het gebruik. Het slikken van vitamines (multi/C-1000MG/b6), aminozuren (l-tyrosyne), omega 3 capsules en sint janskruid help vaak ook om in een goede mood te blijven of snel terug te keren :wave:
S
SquadraBassieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is inderdaad waar dat gevoel, aan de ene kant lekker aan de andere kant voornamelijk vervelend. Ik heb er ook last van, maar weet hoe ik ervan af kan komen. Ik ga heel veel water drinken, sigaretten roken en een lauwe douche. Daarna moet ik een orgasme krijgen anders blijft t bestaan, alleen t vervelende is dat mijn vriendin absoluut geen zin heeft in sex, dus ja dan wordt t een leuke site en de handkar... :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij is je coke bagger als je er geen raar gevoel van krijgt.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Krijg altijd een raar gevoel. Maar wel een goed gevoel. Gewoon onbeschrijfelijk.

Ik dus mee met de mening van Angramar Temenos.


p.s. het lijkt me trouwens nooit goed om anti depressivia met coke te gebruiken of anders om.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."