Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbegin te overdrijven

begin te overdrijven

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
fredske1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ben nu sinds 10 september op verlof, in 1week lloret heb ik ongeveer 4 gr weggesnoven, gewoon om heel tde week goed door te feesten, nu terug in belgie, heb ik vanavond weer 4 lijn(en) gesnoven in zelf geen uur tijd, ik voel men hart nu toch hevig tekeer, gaan, als je weet dat ik ook al af en toe kuurtjes efedra deed met men fitness, en elke dag op werk veel koffie drink ik zeg in men eigen dat ik toch zal moeten minderen wanneer ik terug begin te werken, maar tja dat kan je niet weten, na 10 dagen redelijk veel pep gebruik... kan iemand me advies geven of me zeggen, dat ik inderdaad de verkeerde weg opga?
had onlangs nog 14.6 bloeddruk, beter dat ik nog eens men bloedruk laat nakijken een van deze dagen?(ben 22 jaar en neem pep sinds eind juli ongeveer maar sinds anderhalf week toch veel te veel)
alvast bedankt
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ken gebeuren.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou, 'fredske', ik zou die schep maar snel neerleggen, je eigen graf graven is niet bevorderlijk.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als jij zelf vind dat je fout bezig bent ben je dat ook. Grenzen maak je zelf, en als ik jou was zou ik gewoon fftjes 2 weken helemaal niets doen. Het valt uiteindelijk allemaal nog wel mee, maar kwaad gaat tot erger.

"STOP NU HET NOG KANN!!!!" :mrgreen:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon doorgaan. Nobody likes a quitter.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je ziet zelf al in dat je verkeerd bezig ben. Wat houd je dan nog tegen om er mee te kappen? Als je in dit tempo door gaat raak je écht verslaafd. En geloof mij, dat wil je echt niet.. Ik ben zelf verslaafd geweest aan pep en het heeft me zo ontzettend veranderd!! Ik was een wandelend lijk, begon te liegen over alles en heb er uiteindelijk zelfs mijn relatie mee verneukt. Inmiddels ben ik met drugs gekapt en heb ik mn leven weer een beetje op orde. Maar sommige dingen ben ik helaas voorgoed kwijt geraakt. Kap er mee nu het nog kan en maak niet dezelfde domme fout als ik.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Beste DF'ers,

Eindelijk is geen opschepperij !!

Ik ben al 4 weken wakker ..... nou en !!!

PEP is een monster ... het vreet je op.

Lees het verhaal van Safire en hoe ze vervalt in haar pep verslaving.


PEP is fijn maar gebruik het niet meer dan echt noodxakelijk is.

Stonie
f
fredske1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
Beste DF'ers,

Eindelijk is geen opschepperij !!

Ik ben al 4 weken wakker ..... nou en !!!

PEP is een monster ... het vreet je op.

Lees het verhaal van Safire en hoe ze vervalt in haar pep verslaving.


PEP is fijn maar gebruik het niet meer dan echt noodxakelijk is.

Stonie
Klik om te vergroten...
thx safire en stonie voor jullie raad... in het begin was het gewoon om men job vol te houden (informatica), maar nu is het echt al om me goed te voelen en vanaf dat ik ben teruggekeerd uit lloret ben ik nog dubbel zoveel beginnen te gebruiken, en zal het ook zeker een vast minderen, alleen al al die pukkels op men rug en gezicht, niet meer te doen.. zal toch een huidspecialist moeten gaan zien want heb er nooit geen gehad, heb zelf nu men baard laten groeien om ze een beetje te verbergen... , ben ook iemand die veel sport, minstens 4 x sportschool per week, en ben ook competitieve gamespeler (pes 6)(helemaal)stoppen kan ik nu niet, maar verminderen van 1 gr per week naar halve en dan naar kwart of zo moet wel lukken! we zitten tot nog minstens november maar met beperkt personeel op informatica, en zijn lange en vooral vervelende dagen.. :( eens zoeken naar het verhaal naar safire..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
hij graaft zijn eigen graf maar dieper en dieper ...

Afbouwen is niet stoppen, stoppen is maanden lang gewoon geen PEP meer nemen, pas na 6 maanden sta je weer stevig in je schoenen.

:mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijkt d'r op dat je toch aan 't doorgraven bent.. :P
e
elstinkydermeisterLid
01-01-2024, 00:00
#11
fredske1985 zei:
in het begin was het gewoon om men job vol te houden (informatica)
Klik om te vergroten...

uit ervaring kan ik zeggen: niet doen man! probleem is dat je in het begin idd sneller/efficienter programmeert op speed, maar dat duurt maar een paar weken. daarna kan je niet meer op normaal niveau programmeren zonder speed, en dan heb je de poppen aan het dansen natuurlijk. dus: STOPPEN met die handel, nu. Of heeeeel snel afbouwen (in een paar dagen dus, geen weken).
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Das een beter advies van een echte pepjunk ....


:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."