Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sinds kort gebruik ik diazepam (5mg 's middags , 5 's avonds) en ik moet zeggen dat het me 'lekker verdoofd'.. Heb het gekregen viavia en las op deze site over een organisatie waar je het ook zou kunnen bestellen zonder prescriptie (uiteraard). Mischien leip maar het enige wat me tegenstaat is dat het dan uit het oostblok komt...Roept bij mij toch een beetje dat gevoel op van nepperij en/of veredelde hooikoortstabletten ofzo.. Heeft iemand ervaring met dergelijke bestellingen ... oftewel did it work out nice for you?? Zit er verschil in de kwaliteit van valium? en hoe zit het met de 'verslavingsgevoeligheid' (ben een rookie op het gebied van farm. spul dus vandaar de vele vraagjes... ) thanx alvast"
"De genoemde middelen behoren allemaal in de categorie van anti-depressiva en behandeling van schizofrenie,etc. Moet je bekennen dat ik uiteraard geen specialist ben op dit gebied en dat ikzelf geen ervaring heb met 1 van de 3...maar volgens mij duurt het vaak een tijdje voor dit soort spul begint te werken (lees: dagen/weken?) en daarvoor is het aantal dus te weinig... Als je trouwens ff een beetje rondkijkt op internet dan valt er ook te lezen over (vooral) slechte ervaringen over deze middeltjes waneer je het toepast voor recreatief gebruik. Met name verwardheid, rusteloosheid en zelfs waan(!) worden regematig genoemd. Misschien dat iemand anders wel een fijne cocktail weet te maken met genoemde 'ingredienten' maar ik zou wel ff uitkijken dus grtz"
"Zo nu en dan slik weleens een valiumpje van 10 mg en dat werkt opzich best... Maar laatst las ik dat het schijnt dat je het ook kunt roken in een hasjpijpje. Heeft iemand ervaring met het roken van diazepam? Is het aan te raden om het met een pijpje te roken of kan je het ook in je joint gooien (of met een waterpijp of iets dergelijks)? Ben gewoon ff benieuwd dus...please let me know grtz"