Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ok dus jullie zeggen dat je t beste de minikit kan kopen zonder spiegel e.d omdat t toch maar in de weg zit wat is de afmeting met spiegel dan? pas t dan nog wel in je broekzak??"
"ey iedereen. ik ben een nieuweling op t forum. ik vroeg me af er iemand uit rotterdam me kan doorverwijzen naar een goede dealer. ben de laatste 2 keer geflasht en dat is toch wel erg zonde van me 100 euro.!!!"
"sorry mensen. had de regels ff te snel gelezen zal niet meer doen"
"MetaalKonijn zei: Is al goed jongen, is al goed. Klik om te vergroten... ik ben een meisje :P"
"omdat een vriendin van mij welleens bij hem had gehaald en zij vond t wel goed. zij werd van 2 lijntjes al high ik pas na 6, maar het ligt toch ook aan lichaamsbouw en weerstand hoe je er op reageert toch?"
"DreamWeaver zei: floww zei: ok dus jullie zeggen dat je t beste de minikit kan kopen zonder spiegel e.d omdat t toch maar in de weg zit wat is de afmeting met spiegel dan? pas t dan nog wel in je broekzak?? Klik om te vergroten... Ja past goed Heb er zelf een met spiegel en het ding is zo'n 4 cm x 7 cm, niet zo heel groot dus. Klik om te vergroten... tnx!! ga er 1 aanschaffen met spiegel. lijk mij wel handig"