Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben op zoek naar de naam van een drug die ik afgelopen weekend heb gebruikt. Probleem is dat ik de naam ben vergeten Ik ben normaal geen type die drugs gebruikt (ooit 1 keer cocaine gesnoven) Iemand bood mij aan om iets mee te roken. Ik ben op dit verzoek ingegaan. Deze persoon zei dat het je een opgewekt/fris en een 'spiritueel' gevoel geeft. een klein donkergroenachtig pilletje op een stukje aluminium folie, van onderen opwarmen en de rook inhaleren dmv een pijpje. Volgens hem wordt het uit Japan geëxporteerd, moeilijk te verkrijgen is en dat het daarom 40 tot 50 euro per pilletje kost. . Het zou ongeveer 20 keer verwarmt kunnen worden voordat het is opgebrand volgens hem. Na ongeveer 10 min (na 6 keer de rook geïnhaleerd te hebben) had ik idd een opgewekt gevoel. Ook kon ik lichte euforie voelen. Na ongeveer 3 a 4 uur was het wel uitgewerkt. Wel (flinke) hoofpijn daarna en moeilijk in slaap kunnen komen. Het spirituele gedeelte heb ik niks van gemerkt Was dit nou een herbal drug? En die prijs? Klopt dat wel? alvast bedankt, Fletcher."
"Shroomie zei: het kan ook speed zijn, denk ik. Klik om te vergroten... Wat eigenlijk heel erg slecht is?"
"pipodeclown zei: shabu(methamfetamine) is een groene of rode pil uit japan. Het is een soort superspeed en wordt gerookt (chasing the dragon) op folie. Hier doet het me aan denken. Klik om te vergroten... Bedankt. Dat is het geweest. De naam was aan mij verteld alleen was ik het vergeten. Wat research gedaan, blijkt niet zo goed te zijn gezien de klachten die men kan krijgen bij regelmatig gebruik."
"lol, coke veegt de vloer met je aan als je niet sterk in je schoen staat, helemaal als je 15 jaar oud bent."
"Wat betaal ik voor coke? Teveel."
"Volgens mij ontstaat de angst doordat je teveel gebruikt in korte tijd. Van een volle neus heb ik de ochtend er na ook last van. Soms kan het wel dagen duren voordat de verkoudheid over is. Er zit zo af en toe ook bloed in de snot . 1 ding is zeker, coke is niet goed voor de neus"
"Hallo, Kort geleden ben ik gaan expirimenteren met dit spul. Voor mezelf eerst een gram gekocht en gaan kijken wat dit met mij deed. Eerst 1/6 deel gesnoven, na ongeveer 10 min kreeg ik een supergoed gevoel, vol zelfsvertrouwen, etc. Na 30 min heb ik de helft opgesnoven, ik merkte opeens dat ik zo'n beetjhe een bloedneus had gekregen . De rest heb ik bewaard voor later op de dag. Jammer dat ik een naar gevoel kreeg als het gaat uitwerken. Gelukkig ging het later over. Een week later meteen 2 gram gekocht (andere dealer), Deze drug heeft mij toch gegrepen. Dit keer was het in blokvorm. Thuis alles tot poedervorm gestamd. Na het eerste lijntje (tot zover je kan spreken van een lijntje, ik snuif het maar vanaf een hoopje) kreeg ik weer een supergevoel, jammergenoeg was het na 25 min uitgewerkt, enorm rot gevoel ernaar, meteen maar een tweede lijntje genomen. Ik had het plezierige gevoel niet meer zo sterk als bij het eerste lijntje, ik merkte wel dat ik aardig verdoofd was. Bij het derde lijntje ging het echter mis. Ik kreeg enorme ademhalingsproblemen (hyperventilatie) niets hielp, daarna begonnen mijn handen, armen en gezicht enorm te tintelen. Ook begon mijn hart sneller te kloppen. Dit heeft meer dan een uur geduurd. Dit zijn dus de nare bijeffecten. Bijna het gevoel dat je dood gaat dus. De volgende dag (vandaag dus) hetzelfde meegemaakt, Komt dit nou omdat troep in de coke was gegooid? Of was het een overdosis na 'slechts 3' lijntjes? Is die bloedneus normaal? Ik zit er aan te denken om er zo snel mogelijk mee te stoppen hoewel het zo lekker kan zijn, echter teveel nare effecten krijg je ervan ."
"Als jij 5 lijntjes uit een 0.5 gram haalt dan doe ik het zeker rustig aan. Probleem is dat ik steeds last krijg van een bebloede snotterige neus (iig kraakbeen tussen de neusgaten) Je hebt gelijk: relaxen is een belangrijke factor. Een stukje wandelijk is al beter voor het gevoel dan te staren naar een monitor."
"Het jammer ook dat de pupillen enorm groot zijn van mij (iig groter dan bij alcohol nuttigen). Hopen dat het morgen een beetje is bijgetrokken. Ik wil niet met een drugskop op het werk verschijnen."
"Grootste aankoop is tot nu toe 6 gram. Nu nog er voor zorgen dat ik het niet opmaak binnen enkele dagen"