#1
shabu(methamfetamine) is een groene of rode pil uit japan. Het is een soort superspeed en wordt gerookt (chasing the dragon) op folie. Hier doet het me aan denken.
Shroomie zei:het kan ook speed zijn, denk ik.
pipodeclown zei:shabu(methamfetamine) is een groene of rode pil uit japan. Het is een soort superspeed en wordt gerookt (chasing the dragon) op folie. Hier doet het me aan denken.
fletcher zei:Hallo,
Iemand bood mij aan om iets mee te roken. Ik ben op dit verzoek ingegaan. Deze persoon zei dat het je een opgewekt/fris en een 'spiritueel' gevoel geeft.
een klein donkergroenachtig pilletje op een stukje aluminium folie, van onderen opwarmen en de rook inhaleren dmv een pijpje. Volgens hem wordt het uit Japan geëxporteerd, moeilijk te verkrijgen is en dat het daarom 40 tot 50 euro per pilletje kost..
pipodeclown zei:shabu(methamfetamine) is een groene of rode pil uit japan. Het is een soort superspeed en wordt gerookt (chasing the dragon) op folie. Hier doet het me aan denken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."