Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb ik een efedrine drug genomen?

Heb ik een efedrine drug genomen?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
pipodeclownLid
01-01-2024, 00:00
#1
shabu(methamfetamine) is een groene of rode pil uit japan. Het is een soort superspeed en wordt gerookt (chasing the dragon) op folie. Hier doet het me aan denken.
f
fletcherLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik ben op zoek naar de naam van een drug die ik afgelopen weekend heb gebruikt. Probleem is dat ik de naam ben vergeten :flushed: Ik ben normaal geen type die drugs gebruikt (ooit 1 keer cocaine gesnoven)

Iemand bood mij aan om iets mee te roken. Ik ben op dit verzoek ingegaan. Deze persoon zei dat het je een opgewekt/fris en een 'spiritueel' gevoel geeft.

een klein donkergroenachtig pilletje op een stukje aluminium folie, van onderen opwarmen en de rook inhaleren dmv een pijpje. Volgens hem wordt het uit Japan geëxporteerd, moeilijk te verkrijgen is en dat het daarom 40 tot 50 euro per pilletje kost. :confused:.

Het zou ongeveer 20 keer verwarmt kunnen worden voordat het is opgebrand volgens hem.

Na ongeveer 10 min (na 6 keer de rook geïnhaleerd te hebben) had ik idd een opgewekt gevoel. Ook kon ik lichte euforie voelen. Na ongeveer 3 a 4 uur was het wel uitgewerkt. Wel (flinke) hoofpijn daarna en moeilijk in slaap kunnen komen. Het spirituele gedeelte heb ik niks van gemerkt :(

Was dit nou een herbal drug? En die prijs? Klopt dat wel?


alvast bedankt,

Fletcher.
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#3
het kan ook speed zijn, denk ik.
f
fletcherLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shroomie zei:
het kan ook speed zijn, denk ik.
Klik om te vergroten...


Wat eigenlijk heel erg slecht is?
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#5
nuja ik ken niet veel van dat soort drugs
f
fletcherLid
01-01-2024, 00:00
#6
pipodeclown zei:
shabu(methamfetamine) is een groene of rode pil uit japan. Het is een soort superspeed en wordt gerookt (chasing the dragon) op folie. Hier doet het me aan denken.
Klik om te vergroten...

Bedankt.

Dat is het geweest. De naam was aan mij verteld alleen was ik het vergeten.

Wat research gedaan, blijkt niet zo goed te zijn gezien de klachten die men kan krijgen bij regelmatig gebruik.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
fletcher zei:
Hallo,
Iemand bood mij aan om iets mee te roken. Ik ben op dit verzoek ingegaan. Deze persoon zei dat het je een opgewekt/fris en een 'spiritueel' gevoel geeft.

een klein donkergroenachtig pilletje op een stukje aluminium folie, van onderen opwarmen en de rook inhaleren dmv een pijpje. Volgens hem wordt het uit Japan geëxporteerd, moeilijk te verkrijgen is en dat het daarom 40 tot 50 euro per pilletje kost. :confused:.
Klik om te vergroten...

Ten eerste, zeer onverstandig wat je gedaan hebt, maargoed.

Het ziet er dus naar uit dat je meth hebt gerookt.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
pipodeclown zei:
shabu(methamfetamine) is een groene of rode pil uit japan. Het is een soort superspeed en wordt gerookt (chasing the dragon) op folie. Hier doet het me aan denken.
Klik om te vergroten...

Klopt inderdaad. Het is Shabu :)
Heb er laatst nog een reportage over gezien bij Operah dacht ik.

Je hebt dus Methamphetamine gerookt.


Vind wel dat je enorm onverstandig bent geweest om zomaar iets mee te roken met iemand. Methamphetamine is één ven de verslavendste en slopentste drugs die er zijn.

Achjah.. er is misschien al genoeg over gezegd.
Wist eigenlijk niet dat dit in Nederland ook te vinden was.

In ieder geval meer uitkijken de volgende keer :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Move to stimulerend?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."