Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De stof is getest. De microsomale stabiliteit leverde positieve resultaten op. De biobeschikbaarheid in het humaan lichaam is voldoende. De stof is metabool stabiel. Echter de psycho mimetische effecten zijn niet optimaal, vandaar dat er gewerkt word aan potentere verbindingen."
"Ik zeg niet dat je het moet ontkennen, je moet niks zeggen. Geen verklaring afleggen, als je in een verklaring zegt ja ik heb dat bij me maar blablabla Dan heb je gelijk al een bekentenis afgelegd en je schuld bekent. Je kunt beter geen verklaring afleggen en een advocaat het verder laten regelen, en die laten zoeken na fouten. Maar goed als jullie het beter weten, dan zij het zo. En bij een moord is een heel ander soort zaak dan dit soort dingen, dus daarmee vergelijken heeft ook geen zin."
"Beste Jorrit, 100% GHB zoals die door testcentrums wordt gegeven is de maximale oplosbaarheid van NaGHB in water. Dus bijvoorbeeld maximaal 750g per liter, dit is dan ook dikke stroop maar wel helder (de oplossing). Dus wat jij nu van die chemicus hoort dat klopt wat hij zegt, 100% is 750g/L. Jij hebt meer dan 750g in 1 liter en daardoor wordt de concentratie hoger dan 100%, er drijft immers wat rond (dat zei je net) en omdat er iets ronddrijft heb je meer dan een verzadigde oplossing. En wat er gezegd werd over een kg suiker in een glas water, dan heb je op een gegeven moment een verzadigde oplossing zodra je 200g opgelost hebt bv, en de rest die er dan nog bij komt dan wordt je glas met suiker meer dan 100%. NaGHB kan in oplossing dus maar 75% zijn, omdat er maar 750g per liter oplost. Wil je meer dan 75% dan krijg je dat er dus stukken gaan ronddrijven en 100% is vaste stof. Ligt eraan wat je op 100% stelt OF de vaste stof is 100% OF een verzadigde oplossing is 100%."
"Nee dit beeld je je in dat het effect sterker is, het enigste waardoor het effect van GHB sterker zal worden is door meer te nemen. Waarschijnlijk omdat je nu zo'n goede kwaliteit en sterkte aan ghb hebt gekregen van jouw contactpersoon is het moeilijker doseren, maar het effect wordt er niet sterker op dus TENZIJ je meer neemt. Dit is overigens farmacologisch bewezen. Maar goed als je het moet aanlengen dan zou ik vragen of je het volgende keer kan krijgen op een sterkte waarbij er net niks ronddrijft, is natuurlijk in verhouding ook iets goedkoper."
"Drugs hebben alleen een sterker effect wanneer je ze intraveneus toedient. Wat betreft het alcohol verhaal, als je op een lege maag in 1x een glas bier na binnen gooit waarna je evenveel alcohol binnen hebt gekregen als dat je normaal van een shotje binnen zou krijgen wat je in een keer achterover gooit, dan zal het effect hetzelfde zijn en zal het shotje niet sneller in slaan. Wel als je een shotje in een keer achterover gooit, en je pilsje met evenveel alcohol erin langzaam opdrinkt. Dus kortom wanneer beide evensnel oraal worden toegediend is er hetzelfde effect. Stel: - Een super grote XTC tablet zo groot als een 2 euromunt met 200mg MDMA erin. - Een piepklein pilletje zo groot als een eurocent met 200mg MDMA erin. Of je nou de ene pakt of de ander er zit toch 200mg in dus het effect is hetzelfde en ook komt het effect even snel en even hard."
"J0rrit zei: Eristoff zei: flatron zei: Stel: - Een super grote XTC tablet zo groot als een 2 euromunt met 200mg MDMA erin. - Een piepklein pilletje zo groot als een eurocent met 200mg MDMA erin. Of je nou de ene pakt of de ander er zit toch 200mg in dus het effect is hetzelfde en ook komt het effect even snel en even hard. Klik om te vergroten... Even snel inslaan doen ze niet, want je maag doet er langer over om een grote pil af te breken en op te neme in je bloed dan een kleine pil. Klik om te vergroten... Dat verschilt dan ook nog eens met het aantal bindmiddel dat erin zit! Klik om te vergroten... -- Om het wat simpeler te houden, je lost de 2 euro xtc tablet op in 200ml water, en je lost 1 eurocent xtc tablet op in 50ml water, zodra ze allebei opgelost zijn pakt persoon A 50ml, en persoon B 200ml. Ze drinken het allebei in een keer op, en zo zullen ze dus allebei het effect even sterk merken. Omdat de bovengenoemde hoeveelheid water verwaarloosbaar is ten opzichte van het volume vloeistof in de maag."
"Daar heb je je advocaat voor, die zoekt uit of er stukjes ontbreken uit het PV, of dat er een ander persoonsnummer boven het PV staat dan degene die je aangehouden heeft. Dan moet er nog een zaakoverzicht zijn en een brondocument welke uit 5 pagina's moet bestaan zo niet dan klopt er al iets niet."
"Berouw tonen wil niet altijd helpen, hiermee toon je je eigen schuld aan. Het zal waarschijnlijk wel ondubbelzinnig aangetoont zijn dat bovengenoemde persoon dit bij zich had, maar als je een goede advocaat hebt en je blijft ontkennen of je laat het feit in het midden zonder echt te bekennen dan valt er moeilijk een straf uit te delen."
"Hardstylelover zei: Ik heb gehoort per 5ml ongeveer 3 gram ? Ik heb 2 liter gbl ,1000 gram NoAH en 2 liter gedestilleerd water Klik om te vergroten... Wat betreft de 3g per 5ml dat hangt helemaal af van de concentratie. Maar ga uit van wat jij hebt 2 liter gbl en 1000g NaOH gebruikt. De molmassa van gbl is 86,09g/mol en van NaOH is de molmassa 39,99g/mol Jij hebt dus: 2000/86.09 = 23.23 mol gbl gebruikt 1000/39,99 = 25.00 mol NaOH gebruikt. [Even tussendoor modus] Was je pH wel precies 7, aangezien je iets teveel NaOH gebruikt hebt (25-23.23 = 1.77 mol = 71g teveel). [/Even tussendoor modus] Je moet uitgaan van de hoeveelheid gbl omdat je die in ondermaat gebruikt hebt. 23.23 mol gbl geeft 23.23 mol ghb. 1 mol NaGHB weegt 127.10g dus: 127.10g/mol X 23.23 mol = 2952.53g NaGHB poeder. Waarom zou je alcohol nodig hebben martijnhotdog??? Het is veel makkelijker om het gewoon met water te maken en uit te kristalizeren door in te dampen aangezien het smeltpunt van NaGHB op 123*C ligt. Hoe je het moet doen: GHB maken zoals je dat gedaan hebt altijd al dan zet je het op het fornuis en zorg je dat al het water verdampt is, je moet dus ongeveer 2 kg minder over hebben ( 2liter = 2kg ) en dan is dus al je water verdampt. Het zal wel vloeibaar blijven omdat de NaGHB een vaste stof is met een smeltpunt van 123*C dus je zult niet ineens een blok in je pan zien, wel bij afkoelen omdat je in je pan uiteindelijk alleen nog maar gesmolten pure NaGHB hebt. Dus schat in hoeveel water je moet verdampen en als al het water weg is dan laatje het afkoelen en heb je pure NaGHB poeder."
"Aangezien GHB een zout is zal het niet oplossen in ethanol dus daarom als GHB zich vormt in ethanol als oplosmiddel ipv water dan zal het meteen neerslaan. Maar goed dit is gevaarlijker omdat ethanol brandbaar is en duurder is dan water. je moet het ook goed droog koken en dan in een luchtdichte verpakking bewaren. Dan wordt het nog veel minder poeder, en droog poeder ook. Snap zowieso uberhaupt niet waarom pep nat is, het is gewoon een droge vaste stof waarom zou iemand het nat maken...dan moet je het eerst weer laten drogen"