Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wel , ik heb ooit zware paniekaanvalle gehad en de dokter heeft me temesta voorgeschreve heb er nu net ook eentje gepakt maar probeer me nog wat wakker te houde ,, ik was ook nog maar 16 toen ik ze kreeg maar toen had ik geen slaapproblemen nu heb ik die doordat ik teveel alcohol drink en teveel rook ,, maar je slaapt er wel heerlijk van en de volgende dag voel je je lekker relaxt als je op staat (maar sta wel vroeger op dan normaal want je zult meer tijd nodig hebben) 't enige nadeel dat je deraan hebt is dat ze verslavend werken dus ik neem ze niet elke avond maar eens je zo is een nacht of 2 goed geslape hebt en je biologische klok is weer wat hersteld lukt t met een kwartje of helemaal niets ook wel maar na het weekend heb ik de pilletjes wel nodig want dan kan ik echt niet slape"
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? niet echt veel nicotine alcohol cafeïne tabak weed hasj special K lijm GHB en voor de rest Pharmaceutische benzo's anti-depressiva's wat ik weleens zou willen proberen zijn paddo's en lsd maar een stemmetje zegt me dat ik het moet late"