Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hebt ze zeker gratis?. Ze zijn niet voor niks zo verpakt, gebruik ze waar ze voor zijn. Of haal een gram speed als je vaag wil zijn. Ik snap niet dat mensen dit ook nog serieus gaan proberen. Beetje zielig, er zijn mensen die ze dagelijks nodig hebben om ook maar een beetje te kunnen Functioneren. waaronder mezelf, en wij add/adhd ers moeten hier ook nog dik voor betalen."
"Als je naar je lichaam luistert,kun je harder, ik heb gewoon op de teller gefietst,dus........."
"Jo ik ben mtb,er Ik raad het je af. je zult waarschijnlijk je eigen de tering in zweten. Je hartslag gaat omhoog, je zult waarschijnlijk over je top heen gaan,zonder dat je het weet, en kan echt gevaarlijk zijn. Mijn idee niet doen, en eerst zo ervaren wat speed met je doet. Succes"
"ik heb onlangs na enkele jaren toch weer is speed gehaald. maar het bekende effect van vroeger bleef uit. ik werd heel relaxt in mijn hoofd, echt waar sinds jaren weer mezelf geweest, ik was helemaal tot rust gekomen, eindelijk helemaal rust in mijn hoofd. aan de pep licht het niet, waarschijnlijk zit bij mij het probleem, ik ben een jaar opgenomen geweest in psychiatrisch ziekenhuis en een ggz. hier heb ik de stickers. ADD ADHD een hele serie stoornissen waaronder psychotische, zware Depressieve, persoonlijkheidsstoornissen............... verzameld. nu denk ik dat de medicijnen hier op tegen werken ik heb namelijk concerta, ritalin, seroquel 400mg, oxazepam,anafranil. zijn er hier meer ADHD-ADDers? die dit kunnen verklaren. over de combinatie met de medicijnen heb ik geen moment nagedacht of dat wel goed zou gaan, pas naderhand dacht ik dat de seroquel misschien gevaarlijk kon zijn? kan iemand dit bevestigen? grtz"
"de recreatieve waarde hiervan snap ik ook niet echt? Ik heb dagelijks 400 mg seroquel en concerta 54mg en anafranil, en oxazepam de echte ik is allang uit mijn lichaam weg, ik voel mezelf emotieloos helemaal leeg, zwaar depressief geen psychoses meer, maar wel last van dwanghandelingen en stemmen en nachtmerries, en freaky dromen. Trek er je conclusie maar uit. (het enige voordeel is als je keihard gezopen hebt ,met name whiskey dan heb ik de tijd van mijn leven) icm met de andere pillen)"