#1
Hoi,
Ik wil een Concerta 18mg openbreken en verpulveren om deze in 3 dosissen van 6mg te maken. Nou heb ik hem met veel geweld opengekregen. Alleen zie ik nu een wit stofje en een zwart stofje uit de pil komen. Moet ik die zwarte er ook bij voegen? Of ben ik nu verkeerd bezig?![:grin:]()
Ik wil een Concerta 18mg openbreken en verpulveren om deze in 3 dosissen van 6mg te maken. Nou heb ik hem met veel geweld opengekregen. Alleen zie ik nu een wit stofje en een zwart stofje uit de pil komen. Moet ik die zwarte er ook bij voegen? Of ben ik nu verkeerd bezig?