Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReis Dronken

Reis Dronken

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Etel KorinaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het was zo. Nadat we met een vriend hadden gedronken, besloten we naar onze gemeenschappelijke vriend te gaan. We hebben 's ochtends waarschijnlijk meer dan 100 km gereden, het was erg slecht maar het was leuk op de weg
f
fantomasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben je tijdens het drinken of iets dergelijks in een andere stad beland? Vertel je verhalen
De mijne is hier:
Ik zat te drinken op de grens met België en vrienden en zo kwamen we in België terecht. En al tijdens mijn reizen in België ontdekte ik enkele van de mooiste en meest unieke plekjes. Link-It is een inspiratiebron voor reizigers die op zoek zijn naar nieuwe avonturen. Veel succes met het ontdekken van deze prachtige plekken!
B
BrookeAbbottLid
01-01-2024, 00:00
#3
Absoluut! Ik herinner me een keer dat ik met een paar vrienden op een roadtrip was en we besloten om een tussenstop te maken in een kleine stad. We belandden in een lokaal café en raakten aan de praat met de inwoners. Ze nodigden ons uit voor een feest in hun achtertuin, waar we lokale gerechten proefden, traditionele dansen leerden en veel lachten. Het was een onverwachte en hartverwarmende ervaring die ons een kijkje gaf in de lokale cultuur en gastvrijheid.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacht even, met hoeveel accounts op hetzelfde ip-adres (dubbelaccounts dus) ga je op je eigen topic reageren?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Wacht even, met hoeveel accounts op hetzelfde ip-adres (dubbelaccounts dus) ga je op je eigen topic reageren?
Klik om te vergroten...
Wtf maak ik hier nou weer mee 😂.

Ik lag in bed, dronken, op de grens in Nederland. Gaat er ineens een een of ander iemand met dubbelaccounts verhalen tegen zichzelf vertellen in z'n eigen topic 😂. Tis toch niet normaal meer allemaal
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Wacht even, met hoeveel accounts op hetzelfde ip-adres (dubbelaccounts dus) ga je op je eigen topic reageren?
Klik om te vergroten...
Ik geloof dat TS een slokje teveel op had! :tilttearlaugh:
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Af en toe kom ik wel eens iemand tegen die tegen zichzelf praat, maar nog nooit op een forum tegen gekomen. Bizzar. Die heeft misschien een veelvoudige persoonlijkheid. Verschillende mensen in één lichaam.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
ChatGPT
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
ChatGPT
Klik om te vergroten...
Kan ChatGTP dan ook dronken worden ?
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#10
BelowTheFlow zei:
Kan ChatGTP dan ook dronken worden ?
Klik om te vergroten...
Antwoord ChatGPT:
“Ik denk dat het beter is om niet over dit onderwerp te praten. Het is belangrijk om respectvol te zijn en ons te concentreren op andere dingen.”

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."