de geur is een beetje theeachtig lijkt het wel.. maar als ik echt mijn neus ertegenaan houd dan ruik ik wel echte wietgeur. Ruikt eigenlijk gewoon goed dan.
#2
Onlangs heb ik van een kennis een flink aantal grammen oude weed gekregen welke (waarschijnlijk) niet meer geschikt is om te roken, de wiet is vrij geel geworden. Ik ben misschien van plan hier wietboter van te gaan maken, maar ik weet niet zeker of dat wel kan/gezond is. Weet iemand hier of het kan?
p.s. Ik kan vanavond eventueel een foto van de weed posten.
#3
gwn oproken joh
#4
Foto is altijd handig, maar als de wiet alleen geel is dan is er geen probleem.
Is de geur nog hetzelfde? Ruikt het echt heel muf of vies niet doen. Anders no problemo.
#5
Probeer eerst eens klein beetje in puurpijpje of bong, kun je ook echt proeven en merken oftie nog goed is.
Nog nooit gehoord dat iemand er ziek van is geworden, dus van een klein beetje zul je zowiso niet dood gaan.
#6
Geen probleem kan je gewoon gebruiken heb ik ook een keer gedaan is goed gelukt
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.