Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmmm, heb dat alleen als ik heel veel speed heb genomen, dan wordt ik angstig en denk ojee mijn hart ik ga vast dood . niks aan de hand natuurlijk maar daar kom je dan pas uren later achter nu probeer ik nooit meer dan een kwart gram speed te snuiven en liefst nog minder, voor sommigen is dat mischein heel weinig maar voor mij meer dan genoeg"
"weet niet of het al genoemd is want ik heb niet het hele topic gelezen maar sid and nancy over sid viscous en nancy spungen vind ik ook een hele goede drugsfilm. barfly met mick rourke , gaat wel over alcoholvdrslaving maar alcohol is ook drugs. panic in needle park is een oude film met al pacino, maar ik kan m me niet zo goed meer herinneren. voor de rest weet ik ff geen films meer die niet al genoemd zijn"
"dupont zei: Voor mij was het grootste probleem met Benzo’s de lichamelijke afhankelijkheid. Die treedt al op bij een paar weken dagelijks gebruik. Ik heb ze veel onregelmatig genomen na stimulantengebruik en twee periodes van voorgeschreven dagelijks gebruik gehad waarin ik er op een gegeven moment niet meer zonder kon. Als ik dan mijn Benzo’s niet nam dan sliep ik slecht en was ik angstig om niets. Cravings heb ik nooit gehad maar binnen een paar weken werden ze wel noodzakelijk om me enigszins normaal te kunnen voelen, en dat is ook verslaving - lichamelijk. Eenmaal gevangen genomen door de Benzo’s was het erg moeilijk om er weer vanaf te komen, en dit gecombineerd met dat ik me “gewoon relaxed” voelde als ik ze nam (dwz het voelde niet echt als onder invloed zijn, en het was een heel gemakkelijke manier van ontspannen bij stress) is toch wel heel gevaarlijk. Veel mensen hebben onder Benzo’s niet door hoe zwaar ze onder invloed zijn met alle risico’s van dien. Plus ik heb hier vaker posts gezien van mensen die de ontwenning weer op gingen vangen met Benzo’s en zo alleen maar verder verslaafd raakten. De ontwenning kan bij langdurig gebriuk van hoge doseringen dodelijk zijn, dus het is nog best gevaarlijk ook. Ik zou alleen nog een enkele dosis willen als ik geopereerd moet worden want dat is voor mij een hel, maar anders echt nooit meer. Klik om te vergroten... Ben ook bezig met afkicken van benzos ben van ,8 mg naar 6 gegaan. Het lukt alleen met back up van morfine. Ivb met chronische pijnklachten. De ontspannende werking hielp goed voor de pijn. Helaas heel verslavend. En snelle gewenning. En artsen vinden het geen pijn medicatie. Ik gebruik het ook voor angsten zoals ocd complex ptcd. Meervoudige trauma s. Ik functioneer veel beter met die medicatie maar mag niet helaas. Had mijn leven er echt door terug. Ik was practisch invalide twee jaar tot ik daarmee begon. Het werd gegeven omdat ik in een mentale cricis zat en merkte dat mijn pijn ook langzaam verdween. Heb het opgezogen het wordt off label wel gegeven voor fisieke klachten zoals bij mij( Ehlers danlos) toch wil ik het afbouwen omdat het steeds meer wordt en dat wil ik ook niet. Het is wel naar dat dokters je meteen behandelen als een junk die om medicijnen zeurt. Terwijl ik dit echt alleen voor psychisch en fisieke klachten gebruik. Wil ik naar een feestje kan ik wel iets leukers verzinnen dan dat. Ben zelfs met alles gestopt qwa recreatieve drugs. Zelfs geen alcohol meer. Omdat ik niet van alles door elkaar wil gebruiken. Maar wordt dan toch als drugsmisbruiker behandeld Door artsen. Zij schrijven het toch voor. ??? Ze weten ook niet dat ik eerder wel recreatieve drugs gebruikte dus waarom je meteen zo lullig behandeld wordt. ? Heb alle fisio en ander therapieen gevolgd die ze me aanraden ook. Moelijk om met pijn klachten serieus genomen te worden. Ik woon in Spanje sinds twee jaar en ik krijg hier morfine,in Nederland wouden ze dat niet geven. Alleen tramadol maar daar heb ik echt een superslechte reactie op. Tapentadol heb ik hier gehad werd ik heel geagiteerd van. Morfine heeft bij mij amper bijwerkingen,ik was alleen een beetje misselijk in het begin maar dat is nu over. Ik moet wel de beschermlaag van de retard morfine afkrabben anders werkt het alsnog niet."
"lijkt me ook niet erg fijn om een kater en nadorst te hebben tijdens het trippen"
"Dit had ik dus laatst , Ik was vij dronken zeg maar aardig wat wijn en ik was van plan speed te halen. Dat ging ik ook doen maar daar kreeg ik een grote lijn keta aangeboden,Omdat ik vrij dronken was en dus niet nadacht snoof ik m in een keer op. beetje dom i know) Dat was pas mijn tweede ervaring met keta. Ik kan me er niet veel van herrineren idd,Mijn bewustzijn viel een beetje weg.Ik liep npg wel gewoon rond en sprak, en lag ook met iemand die ook ver weg was over de vloer te dweilen . Later kwam ik weer een beetje bij en herrinner ik me vreemde hallucinaties zoals mensen met 4 ogen en twee hoofden op een beetje insectachtige manier.Later weer speed genomen en ik was weer helemaal bij zeg maar een uurtje na de ketamine. Toch neem ik absoluut geen keta meer als ik heb gedronken .Een omdat ik me er bijna niks van herriner en twee het is gewoon geen fijne combi waar je ook out van kan gaan. Het was verder niet echt een nare ervaring ofzo maar ook niet goed verder ,gewoon raar eigenlijk en te ver van de wereld ofzo. maargoed dat was mijn tweede ervaring met keta dus"
"Eh ja scheel keek ik ook wel denk ik"
"Psychose neeh zo zou ik het niet noemen , para ja dat wel"
"Dirkjan zei: Oxycodone en morfine lijken redelijk op elkaar. Effecten zijn pijnstilling, verdoving en euforie. Een lage dosering kan je misschien een energiek gevoel "lijken" te geven, maar in feite is het echt een downer. Net als alcohol waarbij mensen bij de eerste glaasjes een beetje losjes lijken te worden, maar dat zijn toch echt gewoon de verdovende effecten van de drug en niet stimulerende. Klik om te vergroten... Ik voel echt helemaal niets van morfine, mischien omdat het van die retard tabletten zijn. Helpt niet eens bij pijn zo, slok ze niet voor de lol. Heeft het zin om ze te chruchen. ? Ik krijg om de 12 uur 30 mg. Die pak ik al om de 6 uur maar voel niet meer dan bij een paracetamol 🤷"
"Dat van die beschadigde hersencellen schijnt wel zwaar overdreven te zijn, beetje propaganda bangmakerij is het volgens mij. Maar ik denk wel dat je de chemie in je hersens kan verstoren waardoor je angstig kan worden, maar ik zou me niet zo druk maken over beschadigde hersencellen hoor, ik bedoel alcohol maakt ook hersencellen stuk en daar hoor je nooit iemand over. ( bijna nooit dan ) Ik zeg dit omdat ik me daar vroeger ook heel erg druk over hebt gemaakt en dat maakte me alleen maar banger en nu is het tien jaar later en ik heb nergens last van, geen geheugen problemen of concentratie verlies verder. dus ik denk dat dat een beetje overdreven is die beschadigde hercencellen, maar dat is mijn mening verder kan er natuurlijk naastzitten .Maar ner is natuurlijk ook veel propaganda tegen drugs o mensen bang te maken. nah echt gezond is het natuurlijk niet maar in de antidepressiva van de psych zitten ook amfetaminen en dat mag je dan wel een jaar nemen in hoge doseringen."
"viewtopic.php?f=43&t=31288 staat ook nog in dit forum hier"