Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol."
"bier zei: DXM, citalopram, oxazepam, zolpidem, ritalin, alcohol, nicotine, MDAE en een klein beetje speed. Klik om te vergroten... Dat is een hoop. :P OT : caffeine , nicotine , alcohol."
"Je lust toch geen koffie?"
"Energie drinks. Veel te ongezond ook."
"Maar wel veel meer suiker."
"Nicotine en caffeine. Ik heb al een tijdje geen echte drugs meer genomen."
"Drientje zei: Ketamine. Zorgt er wel voor dat slechte films echt leuker worden. Klik om te vergroten... Heb ik ook al gemerkt."
"Enkel nicotine en alcohol. Is dat geen prestatie? Zonder koffie? Ik barst van de hoofdpijn !"
"Druppeltje zei: uhu ik versta eigenlijk onder: "Gebruik" drugs wha tja ik rook wel sigaretten ja, drink koffie eens per dag, ik rook en rook en rook sigaretten. thats it. nu lijk ik cker op een kettingrookster ofsowwww. Klik om te vergroten... Ook geen alcohol?"
"heb nog niet van dat biertje gehoord. Maar ik blijf wel gewoon bij mijn pintjes die ik normaal drink. Heb ik toevallig vannacht over bier gedroomt , donkere chemey..."