Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb al aantallen paddo's gedroogd maar Heb een reur probleem bij 1 van men paddo's had een paddo van 68g. ben hem aan het drogen in keukenrol papier maar zijn hoed ( die eraf gevallen is ) begint echter zeer zwaar te ruiken Amoniac geur kan ik het mee vergelijken. hij is ook heelvochtig normaal wou ik deze weg gooien maar , maar omdat deze zo groot is zou het wel zonde zijn. Toevallig iemand in de buurt die hier meer over weet ?"
"Of ze voor die optie gaan ofniet , men voorraad heb ik zekerenvast toch al aangelegt"
"Kzou het toch eerst moeten zien, of die effecten echt wel de moeite zijn zoja , zou ik zeker intresse hebben ! Hebben jullie een winkels waar ze deze ook verkopen ?"
"ik ben mijn paddo's (130gr.) aan het drogen al 3 dagen , nu zie ik dat er witte schimmel over al mijn paddo's is gegroeit. op de hoed en op de steel. Vies ruiken doet het niet alvast. Maar heeft dit eventueel foute/slechte gevolgen als ik deze nog op eet ."
"allraight, merci voor de snelle reaxie"
"Call 911 !"
"in smartshop 'Focus' in maastricht had ik er zien staan ben wel zeker dat je ze ergens anders ook wel zal vinden"
"Heb geeinvesteerd in mijn eerste growkid en ik las dat de temp ongeveer tussen 20-25graden moet bedragen. Ook dat de kid in het licht moet staan ik heb namelijk volgende problemen Mijn ouders mogen het niet weten dat ik dit doe, ik beschikt niet echt over een ruimte die ik kan gebruiken. Ik heb al een mogelijke oplossing gevonden namelijk: Ik ben in bezitting van een groot terrarium, daarin zou het gemakkelijker zijn om de temperatuur constand te houden. om hem te verwarmen en te belichten had ik gedacht aan een gloeilamp in de het terrarium te plaatsen. Zo kan ik het terrarium op zolder plaatsen waar niemand hem ziet staan ik weet niet of dat lampenverlichting kwaat kan ofzo aan de paddo's Dus ik vraag het aan jullie is dit een goed idee ? Alvast bedankt."
"jezus hallotje wat een wetenschapelijk geschreven done en wanted list heb jij ik moet eerst een kwartier zoeken om erachter te komen :P"
"heb ze gwn op men kamer staan in een hoekje met iets ervoor met de hoop dat men ma het niet ziet. Tis voor de moment al dag 9 maar nog steeds niets paddo's te zien alleen het witte spul dat er heel donzig uit ziet :P"