Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt me zo lastig om uit te vogelen wat de juiste dosering is. Ben zelf nog een groentje en heb weinig ervaring ermee."
"slunse zei: lastig? je begint met 3ml. is het te soft, doe je volgende keer gewoon 4. nog te soft, doe je 5. of zes. wat je maar wil. kost niet zoveel moeite, toch? Klik om te vergroten... Je hebt gelijk , maar wat ook een optie is bv één ml tijdens de trip extra innemen of is dat niet verstandig?"
"Antactica zei: Ikkies, pille Omgeveing rotterdam Klik om te vergroten... Volgens mij is het irkies..."
"Is mdma ook relaxed om thuis te gebruiken met bv je vrouwtje? Of kun je het beter gebruiken tijdens een avond stappen? Last but not least; wat is jullie ervaring met mdma en wiet/hash?"