Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is GHB of GBL

Wat is GHB of GBL

13 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
e
eltoroLid
01-01-2024, 00:00
#1
slunse zei:
lastig? :grin:
je begint met 3ml. is het te soft, doe je volgende keer gewoon 4. nog te soft, doe je 5. of zes. wat je maar wil.
kost niet zoveel moeite, toch?
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk :) , maar wat ook een optie is bv één ml tijdens de trip extra innemen of is dat niet verstandig?
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Is misshcien een domme vraag....

Maar kan iemand me uitleggen wat GHB is?
En waarom nemen jullie het als je er zo sloom en slaperig van wordt?
Zelf houw ik meer van pep-middelen en natuurlijk :beer: .... haha
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
GBL is een drug die aan GHB verwant is. GHB smaakt zout, GBL zuur.
GBL is een van de twee chemische bestanddelen van GHB. In je lichaam wordt GBL omgezet in GHB. De effecten van GHB en GBL lijken daarom sterk op elkaar. Je hebt echter minder nodig van GBL. Daarom loop je snel kans op een overdosis. Je kunt dan net zoals bij GHB bewusteloos raken en moeilijk gaan ademhalen.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
"Wat doet GHB met je?

GHB verdooft je centrale zenuwstelsel. Net zoals van alcohol raak je in een roes. Je hebt geen remmingen , geen angsten en je gaat veel praten. Je wordt er geil van. Verder word je vrolijk, kalm en ontspannen. "


Dat is simpelweg de reden dat mensen GHB nemen.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus misschien een keertje proberen?

Of zien jullie het niet als een aanrader.... Is het erg verslavend , en wat kost het ongeveer? En hoeveel moet je nemen als beginner ?? :grin: Wat een vragen he?? :wave:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#6
je kan best wel veel lezen over ghb als je even zoekt op google of gewoon zoekfunctie forum
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zie het als alcohol.. je bent dan ook losser, hebt ook geen remmingen en bent ook in een roes.

Als je op zoek bent naat écht iets nieuws zou ik geen GHB nemen.
Dat is míjn mening.

Zowieso nooit drugs aanraden :grin:

Maar idd... ga ff naar google en typ in:
'alles over GHB' en je krijgt antwoorden op al je vragen! Suc6!
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Qocaïne zei:
Zie het als alcohol.. je bent dan ook losser, hebt ook geen remmingen en bent ook in een roes.

Als je op zoek bent naat écht iets nieuws zou ik geen GHB nemen.
Dat is míjn mening.

Zowieso nooit drugs aanraden :grin:

Maar idd... ga ff naar google en typ in:
'alles over GHB' en je krijgt antwoorden op al je vragen! Suc6!
Klik om te vergroten...



Oke, heb effe op google gekeken en denk dat ik het toch maar niet ga proberen.... Dan maar een paar :beer: meer.. Haha
Maare, bedankt voor de info.. :wave:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
welcome! :wave:


voor mij geen :beer: meer trouwens :(
zwáre nacht achter de rug.. dikke kater :openmouth:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sinds ik een goede dosering heb genomen en het effect goed heb ondervonde vindt ik het zot spul, het effect is veel leuker dan alcohol vindt ik.
e
eltoroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lijkt me zo lastig om uit te vogelen wat de juiste dosering is.
Ben zelf nog een groentje en heb weinig ervaring ermee.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#12
lastig? :grin:
je begint met 3ml. is het te soft, doe je volgende keer gewoon 4. nog te soft, doe je 5. of zes. wat je maar wil.
kost niet zoveel moeite, toch?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
slunse zei:
lastig? :grin:
je begint met 3ml. is het te soft, doe je volgende keer gewoon 4. nog te soft, doe je 5. of zes. wat je maar wil.
kost niet zoveel moeite, toch?
Klik om te vergroten...

nou ben ik benieuwd slunse... hoeveel ml gebruik jij dan?!
en hoe lang/zwaar ben je dan?
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik gebruik meestal vijf ml. soms zes als ik het ietsje zwaarder wil. vijf is voor mij een prima dosis.
ik weeg 67 kg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."