Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi ik heb hardnekkige bier verslaving vanwege autisme. Stomme is dat ik de Kater dag later het fijnste vind want dan is het lekker rustig in me hoofd. Helaas kwam ik pas na 10 jaar bier drinken erachter dat ik autisme heb en daarom verslavings gevoelig schijnbaar maar is niet helemaal waar want om van me bier verslaving af te komen heb ik al wiet, paddos,s, coke , mdma poeder en kristallen, en xtc geprobeed maar de zgnd hard drugs vond ik niet lekker behalve dat ik van mdma kristallen erg geil werd. Vond het altijd zonde van me geld in verhouding met hoeveel biertjes je ervoor kan halen hehe. Alleen bepaalde soorten wiet/hash leken mijn bierverslaving goed af te remmen en dronk ik niet oneindig door met name met haze. maar de coffeeshops zijn al tijdje dicht en ben eigenlijk nieuwsgierig wat de ervaringen zijn van andere alchohol verslaafden om de boel een beetje af te remmen zeg maar. Wanneer ik teveel bier drink heb ik last van grensoverschrijdend gedrag. bij wiet en bier niet maar zoek liefste iets anders dan wiet. groet"
"werd ook altijd moe van ritalin. over dexamfetamine hoor ik al 7 jaar goede ervaringen van andere mensen. wil het ook gaan gebruiken maar ze geven dat tegenwoordig niet zo snel meer. ben wel benieuwd naar de nieuwe variant lisdexamfetamine wat het verschil is in ervaringen."
"ben 4 uur onderzocht door een avond psychiater, na 2 uur dacht hij dat ik add heb, waar ik het mee eens was, 2 uur later dacht hij ineens pdd-nos zei dat hij mij met uitgebreid behandelplan wel kon helpen. maar ik denk dat hij dat deed om lekker meer geld te verdienen want met pddnos kan je meer factureren met een simpele add. bij de vgz had tie voor 4 uur 1400 euro geclareerd. ik vind dat aso veel mja wie ben ik. ritalin wordt ik moe van. dexamfetamine of iets dergelijks wil ik gewoon een keer proberen en alleen in de winter. voor meer concentratie en dat ik wat actiever wordt. in de winter lijk ik net beer die winterslaap houd. doe alleen boodschappen en wandelen met de hond voor de rest niks.in de zomer ben ik altijd wel blij in me hoofd en actief dan heb ik geen medicatie nodig ."
"de meesten stappen het fijn en snuiven het dan op. ik niet ik wordt harstikke moe van ritalin hehe"
"Robinjoo1 en helpt het de dexamfetamine ??? groet eelco"
"ligt er misschien ook aan of je een hele knappe vrouw heb of een hele lelijk :P"
"heb je de pil vorm of de zngd traanoogjes. de eerste werkte bij mij ook slecht de tweede beter alleen na paar maanden werkt het niet meer zo goed helaas."
"ja ik stop nu helemaal en hopenlijk krijg ik dan over maand of wat medicatie van psychiater voor mijn autisme om de scherpe randjes eraf te halen. en dat structuur gezond eten nachtrust wat makkelijker wordt. dat ik me beter kan concentreren daarop. bedankt dat jullie het zo vol in me gezicht smeten hehe. groet"
"coffeeshops zijn hier in 2010 gesloten en in wijde omgeving kratom nooit van gehoord ff googlen hehe. probeer het eerst wel via psychiater en wiet alleen in uiterste geval want het is nou lastig om aan haze te komen en wil liefste ook stoppen met roken. ik rook alleen wanneer ik drink maar toch. iig bedankt voor jullie advies"
"ik zoek geen euforisch gevoel, ben van mening verandert zoek geen middel meer voor bij het zuipen, wil helemaal stoppen maar wel Elvanse proberen voor iets meer concentratie. in de gevangenis deed dexamfetamine en structuur wonderen met me viel 10 kg af in half jaar tijd mja rookte en dronk er niet, kon wel maar niet te zuipen in de bajes hehe. Buiten de bajes wilden ze het niet geven omdat ik dronk en vrachtwagen chauffeur was ik werk niet meer maar als notoire bier drinker verwacht ik dat ze pas de verbeterde versie van dex geven als ik kan aantonen dat ik niet meer drink dus urineproef ofzo, paar maanden stoppen lukt me altijd wel. als ik het niet krijg kan ik altijd wel weer bier kopen en voor zekersheid jointje drbij. vroeger kwam ik nogweleens in de problemen met justitie maar dat hebben ze afgeleerd en ik ben wat wijzer geworden in me taal gebruik hehe"