Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLandmacht drugs

Landmacht drugs

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SuperMidasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laats had op de sportschool iemand, die ex landmacht verkenner is, een flesje dat hij in zijn landmachttijd gekregen heeft bij zich.
De bedoeling is dat je de inhoud opdrinkt als je bijvoorbeeld bent neergeschoten en dat je je dan na ongeveer 10 seconden weer helemaal top voelt.
Hij had het flesje voor de helft leeggedronken voor zijn krachttraining en kon daarom een oefening die hij normaal echt maximaal drie keer kan, elf keer doen. Ik heb een beetje van de damp opgesnoven en merkte toen meteen al voor ongeveer 30 sec dat ik enorm alert werdt en heel veel energie had.
Ik heb geen idee wat het is, en ik kan het nergens op internet vinden, daarom dacht ik dat hier misschien wel iemand een idee zou hebben wat het is.
Verder is het een bruin glazen flesje zonder enige beschrijving met de inhoud van ongeveer een half shotglaasje.
Heeft iemand een idee wat dit is?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
De effecten en het doel (terug alert maken na een shotwond) klinken heel erg als adrenaline.
Maar dit is volgens mij niet werkzaam bij orale toediening.

Misschien noadrenaline?
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het was geen landmacht verkenner aap, maar gewoon een fitnessjunk die anabolen gebruikt, en jouw een lul verhaal ophangt zodat je niet gaat zitten klikken bij het personeel.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou inderdaad ook goed kunnen nu ik het verhaal nog eens lees.
Hoewel anabolen vaak, althans in mijn ervaring, wel gewoon in flesjes zit met enige opdruk.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
:mrgreen:
S
SuperMidasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet heel zeker dat hij dit wel is, ik ken hem best goed en hij heeft echt enorme verhalen er altijd over, hij heeft er zelfs duidelijk zichtbare steekwonden aan over gehouden, dus dat geloof ik wel.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
In dat geval is ie mss wel landmachtverkenner (geweest), maar dat neemt niet weg dat hij die achtergrond misbruikt, aap.

Ik vond dat aap wel lekker klinken en aangezien je wel heel goed gelovig lijkt te zijn heb ik het maar overgenomen :mrgreen:
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
SuperMidas zei:
Ik weet heel zeker dat hij dit wel is, ik ken hem best goed en hij heeft echt enorme verhalen er altijd over, hij heeft er zelfs duidelijk zichtbare steekwonden aan over gehouden, dus dat geloof ik wel.
Klik om te vergroten...

Schieten ze met messen tegenwoordig in Afghanistan?


Aap :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Midas de aap :confused:

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."