Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb ook ze een kweekbakje staan en alles ging tot voor kort goed mycilium groeide mooi etc... nu de eerste paddo begon te verschijnen maar ipv bovenaan groeien ze onderaan en een paar bovenaan (dwz 2 bovenaan en maar liefst 30 onderaan, heb nu de cake op zijn zijkant geplaatst zodat ze allemaal kunnen groeien. Maar nu is mijn vraag hoe is dit mogelijk en zou ik nog een 2e flush kunnen krijgen of zou het bakje verloren zijn ? groeten"
"idd radeon er zat een beetje plaats onderaan de bak en ik vind het ook heel erg gek! Maar bij elke ying hoort een yang :d nog nooit zoveel paddestoelen zien groeien :d (nu beginnen ze ook op de bovenkant te groeien ) dus... heb het substraat gewoon schijn in het bakje gezet zodat alle paddestoeltjes kunnen groeien voor zover ik kan tellen zit ik nu aan ongeveer 45 paddestoeltjes waarvan ongeveer 20 die bijna klaar zijn om te plukken :d en voor de pluk is het idd iets moeilijker. Maar zoals ze zeggen als je er moeite voor doet krijg je het tijdens je trip terug :d dus helemaal niet erg grtzzzz"
"ik zou graag foto'tje zetten hoor maar de vraag is hoe ben wel thuis in drugwereldje maar nie op het drugforumtje i know i know shame on me dus als iemand de moeite wil doen om het kort uit te leggen zet ik ze erop grtzzzz"
"mattskovic zei: Mush zei: Ben nu al bijna 9 dagen voorbij mijn eerste flush, en voorlopig komt er nog steeds niets boven... Iemand een idee wat er verkeerd loopt of wat ik eraan kan doen? of gewoon een kwestie van nog ff wachten? Klik om te vergroten... misschien groeien ze ondersteboven zie topic: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7277 Klik om te vergroten... Hehe is best wel grappig om eens te zien en zodra iemand mij kort uitlegt hoe ik hier foto's kan plaatsen deel ik deze fototjes met iedereen grtzzzzz"
"hehe gelukt :P mja nie zo evidend en ik maar proberen nuja hier zijn foto'tjes { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } en vandaag geplukt valt na al die miserie toch best mee 120 gram toch genoeg vo 2 keer :P grtzzz"
"Radeon915 zei: wel lachen, ze groeien zelfs aan de zijkant Maar je had ze nu al geplukt? ze hadden nog wel wat langer gemogen hoor Klik om te vergroten... jep heb ze al geplukt maar dat was een foto van een tijdje terug en de hoedjes waren al open aant gaan dusja moest ik ze wel plukken e :P maar gisteren nog eens gesoakt en nu zie ik alweer een stuk of 3 nieuwe kopjes dus hopelijk krijg ik nog een beetje he ondanks al het geklungel met dat arme bakje maar de kopjes groeien weer aan de onderkant tis wel nog heeeeeel pril maar het is een begin he en heb nu het substraat volledig op zen zijkant gezet zodat ze kunnen groeien waar ze zin hebben om te groeien zolang ik maar paddo's kan plukken ben ik blij"