Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's groeien onderaan

paddo's groeien onderaan

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waaaat dit heb ik nog nooit meegemaakt! Ik vind edcht heeel erg gek :openmouth: , maar ik vind het wel grappig tenzij het mij overkomt beetje zodne van je flush , want wordt lastig oogsten!
d
dvsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ook ze een kweekbakje staan en alles ging tot voor kort goed mycilium groeide mooi etc... nu de eerste paddo begon te verschijnen maar ipv bovenaan groeien ze onderaan :confused: en een paar bovenaan (dwz 2 bovenaan en maar liefst 30 onderaan, heb nu de cake op zijn zijkant geplaatst zodat ze allemaal kunnen groeien. Maar nu is mijn vraag hoe is dit mogelijk :confused: en zou ik nog een 2e flush kunnen krijgen of zou het bakje verloren zijn ? groeten
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
onderaan? :openmouth: zat er ruimte ofzo waar ze konden groeien? ik zou geen andere manier weten waarom ze anders aan de onderkant zouden gaan groeien :confused:

Misschien kan je het substraat uit de bak kieperen en m omdraaien? die 2 die bovenop groeien pluk je dan maar alvast..
K heb verder ook geen idee :confused:

Zou je wat foto's kunnen maken?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon substraat omdraaien niets aan de hand:) opletten dat bij het draaien je substraat niet uit elkaar valt, check of er meer mycelium onderaan zit dan bovenaan .
d
dvsLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd radeon er zat een beetje plaats onderaan de bak en ik vind het ook heel erg gek! Maar bij elke ying hoort een yang :d nog nooit zoveel paddestoelen zien groeien :d (nu beginnen ze ook op de bovenkant te groeien :tongueout:) dus... heb het substraat gewoon schijn in het bakje gezet zodat alle paddestoeltjes kunnen groeien :tongueout: voor zover ik kan tellen zit ik nu aan ongeveer 45 paddestoeltjes waarvan ongeveer 20 die bijna klaar zijn om te plukken :d en voor de pluk is het idd iets moeilijker. Maar zoals ze zeggen als je er moeite voor doet krijg je het tijdens je trip terug :d dus helemaal niet erg grtzzzz
:stoned:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe nice!
Tip voor de volgende keer, druk het substraat gewoon een beetje tegen de onderkant aan zodat er geen ruimte meer is, dan kunnen ze alleen nog boven gaan groeien :)

Zou je nog foto's kunnen maken trouwens? ik wil dat wel eens zien :P
d
dvsLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zou graag foto'tje zetten hoor maar de vraag is hoe :flushed: ben wel thuis in drugwereldje maar nie op het drugforumtje :openmouth: i know i know shame on me :flushed: dus als iemand de moeite wil doen om het kort uit te leggen zet ik ze erop :grin:
grtzzzz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."