#1
--
cheetah zei:ik zal van de sigaretten afblijven
uitwerking heeft op mensen.
lysergine25 zei:cheetah zei:ik zal van de sigaretten afblijven
uitwerking heeft op mensen.
Om high te worden van de wiet is geen tabak nodig. Je kan zelfs high worden zonder rook te inhaleren.
Je kan de wiet vaporizen of een goede THC bevattende boter maken.
Joints met tabak geven een andere high dan zonder, daarnaast wil je echt niet verslaafd raken aan de nicotine.
Stonie


Ionesco zei:Ik heb redelijk vaak met mn vader geblowd, en weet ook van hem dat ie wel eens xtc/coke heeft gebruikt.
Is wel een raar gedacht. Heb ooit es een keer zelfs een xtcpil van mn vader gehad![]()
Ik kon nergens pillen regelen en zeg zo voor de gein tegen mn vader:'He pap, weet jij anders nog waar ik goede pillen kan halen?' Komtie even later beneden en krijg ik een pil van m![]()
![]()

Hm, de eerste keer dat ik blowde is 5 jaar geleden, sinds dien af en aan geblowd enzo (altijd spliffs) en nog nooit een sigaret opgestoken of abnormaal zin gehad in blowen. Verder vind ik dat je in principe met tabak even goed high als stoned kan worden, bij mij hangt het iig af van mijn mood en de omgeving.lysergine25 zei:cheetah zei:ik zal van de sigaretten afblijven
uitwerking heeft op mensen.
Om high te worden van de wiet is geen tabak nodig. Je kan zelfs high worden zonder rook te inhaleren.
Je kan de wiet vaporizen of een goede THC bevattende boter maken.
Joints met tabak geven een andere high dan zonder, daarnaast wil je echt niet verslaafd raken aan de nicotine.
Stonie
Ik snap niet wat je hiermee bedoeltcheetah zei:die vriend kan wel draaien maar kan geen voorgedraaide krijgen maken o.i.d
ik hou je eraan! Dikwijls voel je wel niet veel van de eerste keer maar je hebt hier nu toch al wat tips gekregen hoe je moet inhaleren en hoe nietcheetah zei:en k ga zeker laten weten hoe die echte eerste keer nou was hoor Razz
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."