Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben van plan binnenkort ghb te proberen voor het eerst samen met een vriendin, ik heb het al in huis. Alleen nu vraag ik me af wat ik t beste als dosering aan kan houden. Ik heb hier en daar gelezen en lees meestal tussen de 2 en 2,5 ml voor de eerste x. Maar ik weeg 56 kilo en ben 1.68 m lang, zouden jullie dan ook die 2 a 2,5 ml aanraden of minder?"
"Ik heb dit jaar een aantal x xtc gebruikt op feestjes en aangezien ik me aan de 3 maanden regel wil houden maar toch iets wil gebruiken wil ik graag binnenkort een x speed proberen. Ik weet dat ik geen gevoel van euforie ga krijgen en dat vind ik prima , maar ik wil me wel graag lekker voelen op het feestje waar ik het wil gebruiken, zelfvertrouwen hebben, willen dansen en niet moe worden op een gegeven moment. Maar liever niet de tent uit stuiteren... Dus ik neem liever niet te veel. Ik weeg 61 kg, ben 1.68 lang, de speed is getest op 57%. Wat raden jullie aan om in het bommetje te doen? Bedankt voor de reacties alvast..."
"Bedankt voor je reactie, ik ga het zeker rustig aan doen. Denk dat ik dan idd begin met 50 mg en dan maar afwachten hoe het valt... Ja ik wil het liefst wel bommen, snuiven lijkt me gewoon niets, nog nooit gedaan en ik merk dat ik een soort van meisjes-snuiven-niet-als-het-niet-hoeft mentaliteit heb haha... slaat nergens op maar goed. Het duurt met bommetjes wel langer voordat het gaat werken en duurt dus ook langer voordat je weet hoe het valt he?"
"En wat bedoel je precies met lekker hard? Ik heb het afgelopen zaterdag dus voor t eerst op een feestje gebruikt, ik had 50 Mg afgewogen, in capsule gedaan en geslikt. Na een uurtje merkte ik dat ik energie kreeg maar niet overdreven, wel paar uur lekker kunnen dansen zonder moe te worden maar na een uur of 3 begon ik wel m'n benen te voelen van het dansen. Daarna nix meer genomen omdat ik bang was niet te kunnen slapen, het feestje zou nl nog maar 2 uur duren. Verder was ik opgewekt, geen hongergevoel, ook geen grote pupillen en ook geen last van gespannen kaken. Die laatste 2 bijwerkingen had ik wel verwacht maar was blij dat ik ze nu niet had. Verder vond ik t heerlijk om gewoon helder te zijn, zo anders dan bij mdma en dat hoopte ik al. Alleen vraag ik me af als ik iets meer zou nemen een volgende x of ik dan wel gelijk enorm zou gaan stuiteren? Wat denken jullie? Is t normaal hoe ik t beleefd heb of zou ik volgende x wat meer kunnen nemen? Ik heb trouwens als een roosje geslapen die nacht haha"
"Ik heb al eens een x voorzichtig GHB gebruikt, ben begonnen met een dosis van 1,8 ml (weeg 55 kg) en voelde na 10 min dronken gevoel opkomen, was geinig maar zwakte na een uur helemaal af. Toen heb ik vervolgens nog een x 1,5 ml genomen en kwam het weer een beetje terug maar niet heel heftig en uiteindelijk na 3 kwartier ook weer verdwenen. Meestal gebruik ik wat pep op feestjes en dat wil ik binnenkort weer doen maar dan in combi met ghb. Dezelfde ghb die ik al eerder heb gebruikt. Ik wil eerst wat pep nemen een daarna wat ghb erbij, eventueel na paar uur nog wat bijnemen en het daarbij laten. Gewoon nieuwsgierig naar wat het doet. Gezien mijn hierboven beschreven dosering en ervaring wat is dan handig om nu in combi met pep als dosering voor de ghb aan te houden? Iemand enig idee?"
"Ok dank je wel, gaan we zo doen!"
"Hallo allemaal, Anderhalve maand geleden heb ik voor het eerst XTC gebruikt, helemaal leuk! Ik had van een vriend er eentje gekregen van 200 mg en die was niet goed in 4-en te breken maar wel in 3 redelijke gelijke stukken dus uiteindelijk ben ik begonnen met 1/3 pil (ik weeg 63 kilo ongeveer), ongeveer na een half uur sloeg het in en was helemaal top, na 2 uurtjes heb ik nog 1/3 genomen en daarna ging ik vrij hard. Daarna na 3 uurtjes het laatste stukje genomen. Dit omdat ik het gevoel kreeg dat het afzwakte en wilde terug naar dat lekkere gevoel. Een uurtje later werd ik dus enorm moe, ik voelde me nog steeds goed maar wilde zitten en lekker naar iedereen kijken. Mensen om me heen maakten zich wel zorgen en spraken me aan maar zodra ik terug sprak hadden ze gelijk door dat het idd gewoon goed met me ging maar al mn energie was gewoon weg. Heb ik teveel genomen? Het was natuurlijk wel 200 mg. En nu ga ik eind augustus naar Mysteryland en wil ik weer wat nemen maar liever niet hetzelfde einde als de eerste keer. Ik heb nu een aantal pillen bemachtigd met als het goed is maar 130 mg (laat ik vandaag testen). Maar zal ik dan de volgende keer beginnen met een kwartje (deze zijn beter in 4-en te breken)? En dan later nog een kwart? Of gelijk met een halve beginnen en later nog een kwart of half? Ik wil graag het gevoel en btj lastig in te schatten hoe nu te starten? Ben bang dat als ik te weinig neem ik tegen dat gevoel aan ga hangen en het niet echt inslaat maar wil ook niet zo eindigen als de laatste keer. Graag jullie advies"
"Ik maak me geen zorgen hoor haha en ben ook geen dude hahaha"
"Ik heb het eerste stukje de vorige x genomen om 16:30 ongeveer en festival duurde tot 23:00. Dat ik echt vaag werd, was het laatste uur. Maar goed dat ik het weet, dat doorrekken geen zin heeft, op een gegeven moment is het dus gewoon klaar. Ben het met je eens, 200 mg heb ik genomen vorige x en dat is veels te veel. Ik dacht dat ik daarom zo vaag werd haha. Ik heb nu een pil met 130 mg, als ik een halve neem bv rond een uur of 17:30, is dat dan nog een te hoge dosering? Als het goed is zou ik daar dan 4 tot 6 uur mee moeten doen toch?"