Hallo allemaal,
Anderhalve maand geleden heb ik voor het eerst XTC gebruikt, helemaal leuk!
Ik had van een vriend er eentje gekregen van 200 mg en die was niet goed in 4-en te breken maar wel in 3 redelijke gelijke stukken dus uiteindelijk ben ik begonnen met 1/3 pil (ik weeg 63 kilo ongeveer), ongeveer na een half uur sloeg het in en was helemaal top, na 2 uurtjes heb ik nog 1/3 genomen en daarna ging ik vrij hard. Daarna na 3 uurtjes het laatste stukje genomen. Dit omdat ik het gevoel kreeg dat het afzwakte en wilde terug naar dat lekkere gevoel.
Een uurtje later werd ik dus enorm moe, ik voelde me nog steeds goed maar wilde zitten en lekker naar iedereen kijken. Mensen om me heen maakten zich wel zorgen en spraken me aan maar zodra ik terug sprak hadden ze gelijk door dat het idd gewoon goed met me ging maar al mn energie was gewoon weg. Heb ik teveel genomen? Het was natuurlijk wel 200 mg.
En nu ga ik eind augustus naar Mysteryland en wil ik weer wat nemen maar liever niet hetzelfde einde als de eerste keer.
Ik heb nu een aantal pillen bemachtigd met als het goed is maar 130 mg (laat ik vandaag testen). Maar zal ik dan de volgende keer beginnen met een kwartje (deze zijn beter in 4-en te breken)? En dan later nog een kwart? Of gelijk met een halve beginnen en later nog een kwart of half? Ik wil graag het
![:hearteyes:]()
gevoel en btj lastig in te schatten hoe nu te starten? Ben bang dat als ik te weinig neem ik tegen dat
![:hearteyes:]()
gevoel aan ga hangen en het niet echt inslaat maar wil ook niet zo eindigen als de laatste keer.
Graag jullie advies
![:)]()