#1
Dat is altijd vrij lastig te bepalen, iedereen reageert weer anders op speed. Gezien je ranke postuur en lichte gewicht raad ik aan in ieder geval rustig aan te beginnen. Ga je absoluut bommen? Je kan bijvoorbeeld ook 2 sleutelpunten nemen, en kijken hoe je hier op reageert. Mocht je echt willen bommen, zou ik eerst beginnen met een dosis van 50/75 mg ofzo? Je kan dan later nog altijd bijpakken als je dat wilt. Op speed ga je gelukkig niet zo snel verkeerd, dus je hebt wel enige ruimte om te experimenteren wat voor jou een prima dosis is. Veel plezier. ![:wink:]()