Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Xblister zei: flux.. cd remover? edit: meer info over de werkzame stof ; http://www.erowid.org/chemicals/4_fluor ... mine.shtml Klik om te vergroten... dat klopt... en daarom is het legaal want net zoals bij gbl is het een schoonmaak product maar ga je er hard op"
"GBL kun je gewoon op 't internet bestellen.... vet easy! ik heb 't ook een paar keer gedaan en ben der ook een keer goed ziek van geworden.... ik weet er zelf niets meer van maar 't schijnt dat ik mijn helpende hand heb onder gekotst en daarna mijn tent in ben gesmeten.... volgende dag wakker met een zwaar hoofd, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik geen idee had hoeveel ik gebruikt had die avond en ik was vrij aangeschoten. aja, dat gebeurt op festivals!"
"makkelijk is om 1 vol dopje in een flesje van 0,5 l te doen en telkens een klein slokje te nemen.... op die manier merk je precies wanneer je genoeg hebt gehad! (daar kwam ik later dat festival achter)"
"lsd, methedrone, crack, meth (roken), dex en euwhm.... als me nog wat anders moois word voor geschotelt ben ik hoogst waarschijnlijk wel van de partij"
"Thunderdope zei: Zou heel graag eens MDA doen. Maar ben het in 10 jaar nog niet tegen gekomen. T schijnt weinig tot niet geproduceerd te worden. Waarom niet Klik om te vergroten... omdat er vrijwel geen vraag naar is..."
"bier, blowen, dex, mdma"
"ik ben het met u eens... een lijn coke snuiven is vrij nutteloos, ik kies zelf daarom eerder voor speed (werkt langer en is goedkoper) maar! als je het 1 keer gerookt hebt begrijp je alle coke verslaafden op deze aardkloot. je krijgt een verdovende warme tinteling over je hele lichaam en raakt in een zwaar relaxte roes. echt een aanrader voor als je ooit nog een keer zo veel geld voor 1 gram over de toonbank wil smijten."
"damn wat is dat met die mensen hier.... het is een drugsforum dus accepteer gebruik op wat voor'n manier dan ook!"
"nice.... ik probeer het gewoon een keer uit.... en dat het ongezond is laat me koud want wtf daar gebruik ik geen drugs voor"
"ik ga ook geen 80 mg roken... zoveel heb ik niet eens"