Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi R2A, wellicht een late reactie maar ben erg nieuwsgierig naar hoe het nu met je gaat. Ik ben van mening dat je nooit XTC moet nemen om persoonlijke problemen uit de weg te gaan. Problemen kunnen heel klein zijn, zoals bijvoorbeeld lastig contact kunnen leggen tijdens het stappen. Heb je een vaste vrienden groep? Ik vraag me af hoe "vrij" je bent tussen hun. Je seksualiteit heeft er wellicht mee te maken. Je zit in de kast en voelt je geremd, misschien wil je wel helemaal geen homo zijn of kun je jezelf niet los laten omdat dat misschien wel te gay is... Laat je gewoon gaan, wat maakt het uit. Als jij van jezelf een wifey bent maakt dat toch niks uit? Zijn ook genoeg hetero's die behoorlijk verwijfd zijn. Of je bent gewoon verlegen... rondschreeuwen en tegen iedereen kletsen zijn niet persé een vereiste om gewaardeerd te worden!! En dat staat dan gewoon los van je geaardheid. Misschien kun je iets met bovenstaand verhaal (of iemand anders) anyway... have a safe trip"
"De eerste keer voelde ik ook helemaal niks, nul komma nul. Pas bij de tweede keer, maanden later voelde ik alles wat ik zou moeten voelen. Tot nu toe word het gevoel per keer sterker heel vaag. Een hele innemen zit er dan ook niet meer in, ik ga véél te hard! haha."
"25tolife zei: druppelstop zei: De eerste keer voelde ik ook helemaal niks, nul komma nul. Pas bij de tweede keer, maanden later voelde ik alles wat ik zou moeten voelen. Tot nu toe word het gevoel per keer sterker heel vaag. Een hele innemen zit er dan ook niet meer in, ik ga véél te hard! haha. Klik om te vergroten... Hms beetje tegenstrijdig eerste keer voelde je niets en nu juist sterker na een paar keer? Ik weet van veel mensen dat ze de eerste keer niet vergeten en nooit meer dat gevoel zo fijn opnieuw kunnen ervaren. Met een goede pauze ertussen komt het in de buurt, maar zo klinkt het alsof je de eerste keer een pepermuntje op had. Altijd laten testen mensen! Klik om te vergroten... Wellicht hielp het ook niet mee dat ik toen 10kg zwaarder was dan de keer er na. Iedereen om mij heen ging hard en ik voelde echt helemaal niks. Natuurlijk ga ik nu niet letterlijk per keer harder, word wel wat voorzichtiger. Misschien denk ik er meer bij na."