Ik weet niet op hoeveel mg die pillen getest zijn. Enkel uiterlijk zegt niets; veel namaak en variaties overal.
Het zou zo kunnen zijn dat je in het begin niet genoeg MDMA toenam, waardoor je er na ongeveer een uur niets van voelde, het toen al weer aardig weg was voordat je weer nam, hetgeen ook een tijdje moest duren voordat dat werkte... Hierdoor zou je maar een klein tikje vrolijkheid hebben kunnen voelen en zodoende ook je voorraad serotonine verbruikt hebben.
Nou dan kan de Set & Setting niet optimaal zijn geweest (
http://en.wikipedia.org/wiki/Set_and_setting), wat het helemaal teniet deed. Dit gebeurt wel eens bij meerdere mensen die ik ken; die zeiden er te hard naar te wachten en uiteindelijk niets van gevoeld... En de volgende keer weer wel...
Mijn eerste keer was ook dat ik geen ruk voelde van de XTC, maar na snel bijpakken ik ineens helemaal los ging.
Probeer de volgende keer eens uit te vinden wat de hoeveelheid MDMA is en als je kan probeer eens het dubbele van je gewicht in kilo's aan MDMA in grammen als je een man bent (120mg in een keer) en anderhalf keer zoveel in mg als je een vrouw bent (100mg).
Als je er dan nog niet intens verliefd/knuffelbaar/mega vrolijk van wordt op een leuk feestje/gezellige huissfeer dan weet ik echt niet waar het aan kan liggen
PS: Je moet ook niet veel alcohol drinken! Dit is een zogenaamde downer wat ook de effecten vermindert. In het geval van drinken; neem niet meer dan dat jij je aangeschoten voelt en na het nemen van de pil geheel niet meer alcohol nuttigen.
PS2: Hoe zit het met een eventuele dip? Die moet je wel na drie pillen voelen, twee dagen na inname.