Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC niet los kunnen gaan

XTC niet los kunnen gaan

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je zo denkt, straal je het uit en mensen aan de E hebben geen zin in mensen met negativiteit...

Als je binnenkomt alsof je de happieste persoon op aarde bent komen er zo drie mensen naar je toe om je lekker te strelen :wink:
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Precies, maarja iedereen ervaart het natuurlijk anders.
Je denkt gewoon teveel na als je die pil hebt geslikt, gewoon nergens aan denken en gewoon gaan en scheit hebben aan de rest :rolleyes:
r
r2aLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey mensen,

Ik heb al een aantal keer XTC gedaan maar elke keer kan ik niet los gaan of hoe je het noemt.

Als ik het bijvoorbeeld met vrienden thuis ga, dan ik altijd stil zitten en beetje genieten van het gevoel, terwijl ik super zin heb om te praten maar het komt er steeds niets van, net alsof ik denk dat toch niemand er zin in heeft om zoveel met me te gaan praten, en denk dan dat ik toch maar wat onzin uitkraam wat nergens op slaat.
Geen idee hoe het komt maar het is elke keer hetzelfde.

Zelf heb ik wel een keer zelf XTC genomen thuis, om te kijken of het verschil maken als er geen mensen om mij heen zouden zijn.
Maar dat is dus wel dus, ik vind dan alles super geweldig, en overal zin in, super veel zin om te praten, ga meestal dan sms'en, maar ja niet te overdreven natuurlijk.

Laatst hadden we weer XTC gedaan met z'n 4en en één was er nuchter, en weer hetzelfde effect, behalve als ik met iemand 1op1 een rondje ga lopen dan is het echt supergezellig etc..

Op feestjes heb ik precies hetzelfde, lijkt net alsof als ik XTC op heb dat ik dan gewoon, genegeerd word door de andere "spacende" mensen... Rare shit.

Heeft iemand een idee hoe dit komt, hou ik mezelf gewoon automatisch in, en beeld ik me het in?

Graag tips of iets zodat het de "volgende" keer anders is.

Grtz.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zit tussen je oren. Mocht je dit weer hebben zet je er over heen, spreek gewoon 1 persoon aan en ga daar een gesprek mee aanknopen. Vergeet niet dat die gene ook leip en mss niet altijd alles mee krijgt. Gewoon doorzetten dus.
Met XTC op ben je ook veel emotioneler en is rationeel denken ook moeilijker al denk je dat dit goed gaat.

Op een feestje kan dit ook wel eens gebeuren als in lood in je benen, dan heb je net even wat teveel gedoseerd. Maar ga dan niet zitten en gewoon gaan dansen ook al voelt het niet goed/lekker, je moet daar alleen eventjes doorheen. Dit is meestal maar 15/30 minuten.

Succes
M
MrSp4ceLid
01-01-2024, 00:00
#5
R2A,

Ik heb ongeveer hetzelfde! Ik heb een soort van gevoel dat iedereen let op wat ik doe. Mensen waarvan ik weet dat ze niet raar gaan reageren, daarmee voel ik me meer connected en voel ik de space veel lekkerder. Ik ga binnekort in de club nemen, maar dan ben ik echt onder de mensen die me niet goed kennen. Iemand goede tips?
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#6
wtf? juist met pillen op boeit het me echt geen fuck wat mensen om me heen er van denken. ik denk dat je gewoon die negatiefe gedachte opzei moet zetten en wat boeit et dat je allemaal onzin uitkraamt? ik kraam op 1 avondje pille meer onzin uit dan in een heel jaar nuchter
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ken het gevoel wel met xtc dat je dan even zeg maar soort van down voelt en dat je even niks meer wilt enzo, maar dan ga ik automatisch op de dansvloer keihard dansen op de muziek en dan kickt die mdma er bij mij zo weer in en voel ik me helemaal weer happy enz.

Gewoon meegaan in je mdma flow laat ik maar zeggen.
Laat het over je heen komen en ga lekker los en scheit aan hebben wat andere zeggen of doen.
Tis jou mooie avond en daar moet jij van gaan genieten!

Zo ging ik een keer met groep vrienden naar een club en paar uur later stond ik er nog alleen in omdat hun al wouden gaan..
Gewoon lekker doorgaan met danse mensen kijken je misschien raar aan omdat je alleen staat.

Gewoon niet bij nadenken van wat moet ik doen en wat kan ik doen.
Gewoon je eigen ding doen en laat die lekkere gevoel over je heen komen :wink:

Zoals je zelf al zei hou ik mezelf automatisch in.
Dat kan best ja, dat gevoel heb ik ook soms ook gehad.

Tip van mij: Als je de volgende keer weer neemt ga gewoon gezellig je ding doen en laat alle gevoelens dan los van wat moet ik doen enz. en je hebt weer mooie avonden erbij zitten zeker weten! Just go with the flow :hearteyes:
r
r2aLid
01-01-2024, 00:00
#8
misschien is het wel dat ik homo ben en niemand het weet ;/
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen idee of het daar iets mee te maken heeft maar het zou kunnen.
Je bent dus blijkbaar bang als je de pil op hebt dat je dan meer met jongens bezig bent dan met meiden en dat je vrienden het zien?

Nouja, dan weet je al dat het niet gaat lukken want met xtc krijg je gewoon die love gevoel en dat kan je niet onderdrukken nee, dan ga je automatisch al naar het geslacht waar jij het meest van houd, en voor jou dus de mannen.

Dan lijkt me het beste om een ander drug te nemen als je dat echt niet wilt.

Speed ofzo kan je ook je ook wel lekker hard van gaan :wink:
En heb je niet echt zo'n love gevoel dat in mijn geval achter de meiden aan ga dan met xtc op.
d
druppelstopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi R2A, wellicht een late reactie maar ben erg nieuwsgierig naar hoe het nu met je gaat. Ik ben van mening dat je nooit XTC moet nemen om persoonlijke problemen uit de weg te gaan. Problemen kunnen heel klein zijn, zoals bijvoorbeeld lastig contact kunnen leggen tijdens het stappen. Heb je een vaste vrienden groep? Ik vraag me af hoe "vrij" je bent tussen hun. Je seksualiteit heeft er wellicht mee te maken. Je zit in de kast en voelt je geremd, misschien wil je wel helemaal geen homo zijn of kun je jezelf niet los laten omdat dat misschien wel te gay is... Laat je gewoon gaan, wat maakt het uit. Als jij van jezelf een wifey bent maakt dat toch niks uit? Zijn ook genoeg hetero's die behoorlijk verwijfd zijn. Of je bent gewoon verlegen... rondschreeuwen en tegen iedereen kletsen zijn niet persé een vereiste om gewaardeerd te worden!! En dat staat dan gewoon los van je geaardheid.
Misschien kun je iets met bovenstaand verhaal (of iemand anders) anyway... have a safe trip :) :rockband:
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk persoonlijk dat het probleem helemaal niet bij de MDMA ligt.

Niet om het één of ander, maar waarom zou jij je willen schamen voor wie je bent? Als jouw vrienden echt je vrienden zijn, maakt het voor hun geen klap uit. Ik zou een vriend van me juist feliciteren als hij of zij uit de kast zou komen. Zijn je vrienden echter van die mentale kansloze figuren, dat hun definitie vriend eigenlijk "Wil in een groep lopen van mensen die in een groep willem lopen" betekend, zijn het niet echt je vrienden, toch? (in welk geval ik uberhaupt andere vrienden zou zoeken)

Vrienden geven om wie je bent, niet om je voorkeuren, kleding, inkomen, opleidingsniveau en uiterlijk.

Misschien zou jij jezelf de vraag kunnen stellen of jij je hele leven gebukt wil gaan voor een moment spanning, waarvan ik denk dat het een zware opluchting voor je zal zijn en jij daar veel gelukkiger van wordt dan voor eeuwig jezelf pesten. Ik kan echt niet snappen waarom mensen zich uberhaupt schamen voor genen die veelvuldig in de genenpoel zitten. Als homosexueel werkelijk zo slecht zou zijn bevonden, waren en geen homosexuele mensen en dieren geweest, of wel? :wink:
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zelf heb het ook de eerste 20minuten. Wanneer hij net is opgekomen of tijdens het opkomen. Me benen zijn dan als lood, ik wil gaan hakken/stampen maar lukt me gewoon niet langer als 10sec.

Dit gevoel gaat weg zodra er een heel vet nummer word gedraaid. Dan komen opeens die rillingen, de energie, de blijheid. En vanaf dat moment is het maximaal knallen en genieten. :hearteyes: :hearteyes:

Van wat ik persoonlijk ervaren heb moet je daar gewoon even doorheen. Je moet jezelf gewoon laten gaan, niet negatief denken. Ook heb ik dit weekend ervaren dat wanneer het wat minder word ik een vriendin (crush :flushed:) een knuffel geef dat ik dan weer helemaal omhoog ga en er weer tegen aan kan! Je moet het gevoel echt gewoon sturen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."