Ik ken het gevoel wel met xtc dat je dan even zeg maar soort van down voelt en dat je even niks meer wilt enzo, maar dan ga ik automatisch op de dansvloer keihard dansen op de muziek en dan kickt die mdma er bij mij zo weer in en voel ik me helemaal weer happy enz.
Gewoon meegaan in je mdma flow laat ik maar zeggen.
Laat het over je heen komen en ga lekker los en scheit aan hebben wat andere zeggen of doen.
Tis jou mooie avond en daar moet jij van gaan genieten!
Zo ging ik een keer met groep vrienden naar een club en paar uur later stond ik er nog alleen in omdat hun al wouden gaan..
Gewoon lekker doorgaan met danse mensen kijken je misschien raar aan omdat je alleen staat.
Gewoon niet bij nadenken van wat moet ik doen en wat kan ik doen.
Gewoon je eigen ding doen en laat die lekkere gevoel over je heen komen
Zoals je zelf al zei hou ik mezelf automatisch in.
Dat kan best ja, dat gevoel heb ik ook soms ook gehad.
Tip van mij: Als je de volgende keer weer neemt ga gewoon gezellig je ding doen en laat alle gevoelens dan los van wat moet ik doen enz. en je hebt weer mooie avonden erbij zitten zeker weten! Just go with the flow
![:hearteyes:]()