Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het schijnt dat ik 1 van de weinigen ben, maar als ik vreselijk hard ga op pep, en ik neem een lijntje goeie coke wordt ik weer helemaal rustig..."
"heeft iemand van jullie er een fotootje van? Dan zal ik kijken of ik ze ergens kan krijgen,laten testen, zelf testen, en ff een rapportje op PR.com plaatsen"
"Ik had ook altijd een gebruiksaanwijzing voor mezelf, omdat ik na een weekend vol pillen een paar dagen last van kortetermijngeheugen-verlies had.... ben alleen vergeten waar ik die gebruiksaanwijzing gelaten heb :P"
"mr_mdma zei: hoi ik ben dominique ik ben 16 jaar ik speek nu best wel een beetje uit ervaring begin niet aan die troep wand het is moeilijk om er af te blijven ik heb al veel gebruikt en gedaan maar heb er echt spijt van ik merk aan mezelf als ik het niet gebruik dat ik de dwang er nog steeds heb ik gebruik zelf mdma pillen en pure kristallen en speed ik heb een keertje coke gegeten en ze hebben stiekem ketamine in me drinken gedaan ik werd van alle kanten gewaarschuwd en ik was best wel die sukkel die niet wou luisteren ben 16 jaar heb me school al verpest woon op een internaat en moet waarschijnlijk volgende maand naar tactus gr Klik om te vergroten... Geloof je t zelf pik? Coke gegeten? haha. Keta in je drinken? pfff zonde hoor, had je beter kunnen snuiven, had je er ong. 5 keer meer plezier van gehad. Ontopic: (en ik spreek WEL uit ervaring) gewoon nog een keer doen, en probeer eens een andere pil, als je verstandig bent zoek je m ff op op pillreports punt com. Wel ff een tip: ga geen pillen slikken als je je k*t voelt, in de hoop dat je er happy van wordt... geloof mij, dat wordt je echt niet. Je zal je nog k*tterderderder gaan voelen."
"het zijn niet toevallig deze? klikkerdeklik Zoniet, kun je dan een fotootje maken? Ik haal de pillen van goeie bekende. Echt altijd deze. Iedereen die ik ken, heeft die pillen ook. Klik om te vergroten... Dat zegt helemaal niks! pillen worden altijd in verschillende "batches" gedrukt. ff een simpel voorbeeld, (dus aantallen niet letterlijk nemen) Stel een "labeigenaar/pillendrukker" drukt om de dag (bijvoorbeeld) ongeveer 10.000 pillen, dan gaan er na 2 weken dus 70.000 pillen rond, met dezelfde kleur/logo/vorm, maar dat wil niet zeggen dat alle 70.000 pillen gelijk zijn!!! dit zal per "drukdag" verschillen. (mocht je je hier voor intresseren wil ik wel wat uitgebreider uitleggen waarom enzo, of je googled ff) In het gunstigste geval verschilt alleen de hoeveelheid MDMA. Maar als je pech hebt, en een hufter als drukker hebt, zal bvb de eerste helft goed zijn, en de andere helft, andere (goedkopere) troep bevatten, terwijl je zo op het eerste gezicht denkt dat het dezelfde pil is."